BooktubeAThon: Podsumowanie

Uwaga! W tym poście uprawiany zostaje recykling zdjęciowy, więc proszę o przygotowanie się na oglądanie zdjęć z poprzedniego posta, ponieważ autorka jest zbyt leniwa, by zrobić nowe.

BookTubeAThon minął, najbardziej zaczytany tydzień w całym roku już za mną! I cieszę się z dwóch powodów 1) przeczytałam naprawdę dużo, i 2) nareszcie mogę wyluzować. Z przykrością zawiadamiam, że nie udało mi się ukończyć wszystkich wyzwań i przeczytać wszystkich zaplanowanych książek, ale jestem z siebie całkiem dumna, bo przeczytałam ich znacznie więcej niż pierwotnie zakładałam. Także proszę o brawa dla mnie, jestem mistrzem! Co zadziwiające, mimo tego, że starałam się poświęcać maksimum mojego czasu na czytanie, to i tak robiłam całą masę innych rzeczy, jak całonocne maratony z serialami, więc nie wiem jak to jest możliwe i dlaczego jakoś wcześniej nie mogłam się zmobilizować do takiego trybu dnia (przeczytałabym do tej pory znacznie więcej :p). Nie chcę żeby ten post był tragicznie długi, więc zapraszam na krótkie podsumowanie tego czytelniczego maratonu!


Ukończone wyzwania 5/7
Przeczytaj książkę z osobą na okładce
Przeczytaj książkę w jeden dzień
Przeczytaj książkę o postaci, która całkowicie się od Ciebie różni
Przeczytaj książkę na świeżym powietrzu
Przeczytaj książkę, którą kupiłeś ze względu na okładkę
Folwark zwierzęcy George Orwell
Status: Nieprzeczytana
Stron: 0

Taaa... Mimo, że krótka, to ta książka nadal w jakiś sposób mnie onieśmiela, nie miałam ochoty by ją zaczynać.
Hotel Finna James Joyce
Status: Przeczytana
Stron: 96

Hotel Finna zdecydowanie przeczytam jeszcze nie raz, ponieważ książka ta wymaga zaangażowania i czasu, by ją zrozumieć. Niemniej jednak warto!
Rój Laline Paull
Status: Przeczytana
Stron: 384

To pierwsza książka, którą przeczytałam w minionym tygodniu. Absolutnie fenomenalna! Nigdy nie pomyślałabym, że życie pszczoły tak mnie wciągnie i zafascynuje.
Marsjanin Andy Weir
Status: Zaczęta
Stron: 266
Kolejny hit tego maratonu! Słyszałam z wielu źródeł, że tłumaczenie praktycznie zabija większość żartów i nie oddaje specyficznego humoru Watneya, i tak rzeczywiście jest, ale jak się chociaż trochę zna angielski, to wielu rzeczy można się domyślić. Jeszcze nie skończyłam czytać, ale już bardzo mi się podoba!
Baśniobór Brandon Mull
Status: Przeczytana
Stron: 344

Po tej lekturze jeszcze nie szaleję za Mullem, ale widzę w nim potencjał, więc pewnie sięgnę po kolejne książki z tego cyklu.
Alcatraz kontra Bibliotekarze. Kości skryby Brandon Sanderson
Status: Przeczytana
Stron: 320

Pierwsza część tej serii była jak dla mnie średnia, ale przy tej bawiłam się zacnie (no, w końcu to Sanderson!). Więcej w recenzji, która ukaże się niebawem.
Sekrety Twin Peaks Mark Frost
Status: Zaczęta
Stron: 94

Chciałam tę publikację przeczytać szybko, ale tego się zrobić nie da, bo żeby poznać zawarte tu informacje i ułożyć je sobie w głowie w sensowną całość potrzeba czasu. Dlatego będę ją sobie na spokojnie czytać przez resztę wakacji.



Bilans końcowy
Przeczytanych książek: 4
Przeczytanych stron: 1504 (!!!)


2 komentarze:

  1. Miałam brać udział w tym maratonie, ale po pierwszym dniu się poddałam, jako że byłby to już trzeci maraton w lipcu i po prostu miałam dość. Ale za to w tym tygodniu oglądałam OUAT, więc równie ciekawie spożytkowałam czas <3 "Marsjanina" mam na półce i już od dawna się do niego zabieram, ciągle z takim samym skutkiem :(

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).