Słów kilka o Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie 2016 + Stosik

Prawdopodobnie jestem ostatnią osobą, która dodaje ten post (nic dziwnego), ale nie mogłam sobie darować takiej okazji. Były to już moje drugie Targi Książki w Krakowie i muszę przyznać, że za drugim razem, kiedy wszystko jest już znajome i wiadomo co i jak, doświadczenie było jeszcze przyjemniejsze niż rok temu, Zapraszam więc na krótką fotorelację oraz stosik z moimi targowymi zdobyczami.



W tym roku, podobnie jak w zeszłym, miałam okazję uczestniczyć w targach w czwartek, sobotę i niedzielę. Piątek zostawiłam sobie na odpoczynek, a poza tym i tak musiałam iść na wykład, więc dobrze się złożyło. 

Czwartek spędziłam z Jolą z vloga CrazyBookEater, z którą zresztą razem studiujemy na tym samym kierunku, więc nie było problemu ze zgraniem się i zaraz po wykładzie z literatury ruszyłyśmy do EXPO. I na miejscu było bardzo przyjemnie, bo było bardzo mało ludzi i przemieszczanie się pomiędzy stoiskami nie stanowiło żadnego problemu. Nie miałam w planach konkretnych zakupów, ale (za namową Joli) udało mi się zdobyć zbiór opowiadań Egdara Alana Poe i Franza Kafki, które od dawna chciałam mieć. Sama namówiłam Jolę do zaopatrzenia się w pierwszy tom Sagi, którą sama wielbię.

W piątek przyjechała do mnie Patrycja, więc w sobotę wybrałyśmy się na targi razem. Zaraz po wejściu spotkałyśmy Hasacza i Megan, a później Anitę i Ulę przy stoisku SQNu (wszystkie panie pozdrawiam!). I w sumie poza tymi i kolejnymi spotkaniami z blogowymi znajomymi nie działo się nic szczególnego, po prostu chodziłyśmy i napawałyśmy się atmosferą targów, co jakiś czas kupując książki. W niedzielę razem z Patrycją byłam u Mroza, chociaż w tym roku niczego nie podpisywałam, a potem razem wpadłyśmy na wymianę książek Z półki na półkę. Tuż po niej opuściłyśmy EXPO. I było po targach, co zresztą jest trochę smutne, bo minęły okropnie szybko.

Jak zwykle mam tylko kilka w porywach do kilkunastu zdjęć z targów i kilka z nich wrzucam poniżej.





Stoisko jednego z moich ulubionych wydawnictw - CzyTam



Czas na stosik!



Tradycyjnie już wyniosłam z targów miliard zakładek, ulotek, katalogów i innych materiałów promocyjnych od wydawnictw, więc nie będę się nad nimi rozwodzić. Może powiem tylko, że dostałam cudne zakładki od Hasacza i Megan, z których jestem chyba najbardziej zadowolona :)


Na początku prezentuję książki zakupione przeze mnie samą.
  1. Opowieści i przypowieści Franz Kafka // Na tę książką czaiłam się już jakiś czas, ponieważ mniej więcej odkąd byłam w Pradze planuję kolekcjonować teksty tego autora. No i samo wydanie jest piękne, więc nie mogłam się mu oprzeć.
  2. Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze Edgar Allan Poe // Także i tę pozycję miałam na oku od jakiegoś czasu, a przy samym stoisku namawiała mnie na nią Jola, a ponieważ jestem słabym człowiekiem jeśli chodzi o książki, to musiałam ją mieć.
  3. Rój Laline Paull // Z tego co pamiętam jakiś czas temu polecała ją Regan z PeruseProject, której ufam całkowicie jeżeli chodzi o książki, a dodatkowo na stoisku wydawnictwa był dość spory rabat.
  4. Mroczniejszy odcień magii V.E. Schwab // Czekałam bardzo długo na polskie wydanie powieści Schwab, a kiedy w końcu się ono ukazało zwlekałam z jego zakupem, nie wspominając o samej lekturze. Ale teraz mam i w najbliższym czasie będę czytać.
  5. Saga vol. 5 Brian K. Vaughan & Fiona Staples // Jolę namówiłam do kupienia pierwszego tomu, a ja sama musiałam kupić piąty. Uwielbiam tą serię i mimo, że jeszcze nie zapoznałam się z tym tomem już nie mogę doczekać się kiedy w Polsce pojawi się kolejny!



No i teraz książki z wymiany.
  1. Prawodziejka Susan Dennard // Wymieniona za Stalowe serce z Patrycją.
  2. Muzyka milczącego świata Patrick Rothfuss // Pozostałe pięć książek pochodzi z wymiany organizowanej przez LubimyCzytać
  3. Jak cię zabić kochanie? Alek Rogoziński
  4. Krwawy pierścień Gerd Rubenstrunk
  5. Siła trucizny Maria V. Snyder
  6. Wilki Adam Wajrak



No i na koniec selfiak z najlepszymi :)


5 komentarzy:

  1. Nie jesteś ostatnia, ja jeszcze nie dodałam relacji z targów, a mam taki post w planach :D
    Zastanawiałam się, czy nie kupić "Mroczniejszego odcieniu magii", ale w końcu odpuściłam. Teraz trochę żałuję, ale będą jeszcze okazje, żeby zakupić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaakie wspaniałe książki. Takie relacje lubię :) prawie jakbym tak była.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ile zakładków :D Na "Mroczniejszy odcień magii" też długo czekałam i już mam ją za sobą. Podobała mi się, ale szału nie było.
    Zazdroszczę wizyty na targach. Mi niestety nie udało się przybyć :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Siła trucizny" jest super, więc czytaj jak tylko znajdziesz czas! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Warszawie nie dostałam tyle zakładek :(
    Mnóstwo książek! I to jakich! Cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).