(Przed)Wakacyjny stosik!

Dzień dobry, cześć i czołem! Dzisiaj nareszcie stosik!
W tym poście pokażę Wam książki, które czekały na mnie w paczkach, kiedy przyjechałam do domu po zakończonej sesji. Paczek było siedem, a w nich osiemnaście książek i są to same wyśmienite tytuły. Normalnie jak druga Gwiazdka, jestem uradowana i już zaczęłam wyczytywać te stosy.


  1. Dotyk Julii TRYLOGIA Tahereh Mafi - od wydawnictwa Otwartego
  2. Black Ice Becca Fitzpatrick - jw
  3. To nie jest dieta Anna Gruszczyńska - recenzencki od wydawnictwa SQN
  4. Miecz przeznaczenia Rick Riordan - kupione na promocji na stronie wydawnictwa
  5. Królowa Tearlingu Erika Johansen - jw
  6. Porwana Pieśniarka Danielle L. Jensen - jw
  7. Powrót na Wyspę Potępionych Melissa de La Cruz - recenzencki od wydawnictwa Egmont
  8. Potworna MarcyKate Connolly - recenzencki od wydawnictwa CzyTam
  9. Gregor i tajemne znaki Suzanne Collins - recenzencki od wydawnictwa IUVI
  10. Tytany Victoria Scott - jw
  11. Dziecko Odyna Siri Petersen - recenzencki od Gildii
  12. Żałobne opaski Brandon Sanderson - jw
  13. Username: Evie Joe Sugg - jw
  14. - 18. Seria o Percym Jacksonie Rick Riordan - kupione na promocji na stronie wydawnictwa

Więc tak się prezentują książki, z którymi rozpoczęłam wakacje. Dawno nie było też regularnych stosików, więc jeśli tylko chcecie mogę pokazać Wam także książki, które dotarły do mnie we wcześniejszych miesiącach.
Które z wymienionych wyżej książek szczególnie mi polecacie? Powiem jeszcze tylko, że właśnie czytam Potworną i jestem zachwycona! :)

12 komentarzy:

  1. O matko! To będą zaczytane wakacje! A ja właśnie próbuję się zdecydować jakie książki z sobą zabieram nad morze... I to jest bardzo trudny wybór ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.maialis.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci się nazbierało książek. :D same cuda. Ja osobiście polecam ,,Porwaną pieśniarkę" i ,,Black Ice" :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę książki Sandersona to moja dusza się raduje i oko też, bo to wydanie "Ostatniego Imperium" jest piękne :) "Porwaną pieśniarkę" właśnie czytam i na razie jest świetna :D
    Cudowny stos!
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobrego! Masz to piękne wydanie Percy'ego Jacksona, w którym jestem po prostu zakochana! <3 I jeszcze "Piękną pieśniarkę"... Cudowny stosik - idealne lektury na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedynie Percy'ego i jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu spróbować Johansen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnej lektury ;) Ja jestem bardzo ciekawa "Dziecka Odyna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie skończyłam "Tytany", całkiem przyjemna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zazdroszczę "Dotyku Julii"! :) Poprosiłam rodziców, żeby kupili mi to piękne wydanie zawierające Trylogię jako prezent za dobre wyniki z sesji :)
    Chciałabym również "Powrót na Wyspę Potępionych", bo film pierwszą część uwielbiam! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie zakochałam się w tym Twoim stosie! Same genialne tytułu. ;) ,,Dziecko Odyna" też niedawno do mnie trafiło. Nie mogę się doczekać tej lektury. ;)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa tej książki, tym bardziej, że oststnio mam fazę na wikingów i wszystko związane z mitologią nordycką :)

      Usuń
  11. Miłej lektury! ,,Black Ice" bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).