Warszawskie Targi Książki 2016 / STOSIK



Zgodnie z obietnicą dzisiaj mam dla Was stosik z moimi targowymi zdobyczami. Zapraszam!
Nie wiem, czy już o tym wspominałam, ale z WTK wracałam łącznie z 15 książkami. Taak, lekko nie było, ale udało mi się bez większych problemów dowieźć wypchaną książkami walizkę do Krakowa.

Książki kupione


1. Baśniobór Brandon Mull
Bardzo dużo słyszałam o tym autorze, szczególnie na zagranicznym booktubie. Poleca go Regan z PeruseProject, której opinii ufam i już nie raz odkryłam dzięki niej świetną książkę. Dlatego kiedy zobaczyłam Baśniobór na stoisku wyd. W.A.B. nie mogłam się powstrzymać.

2. Niezwyciężona. Zdrada Marie Rutkoski
Kontynuacja jednej z moich ulubionych ksiązek przeczytanych w 2015 roku. To był mój must have tych targów i kiedy zobaczyłam Zdradę na stoisku księgarni nieprzeczytane.pl niemalże skakałam z radości.

3. Dwór cierni i róż Sarah J. Maas
Książka kupiona pod wpływem impulsu, bo nie zamieżałam w najbliższym czasie jej czytać. Ale teraz ją mam i w wakacje z pewnością po nią sięgnę.



4. Bestiariusz słowiański Paweł Zych & Witold Vargas
Zdecydowanie mój najlepszy zakup! Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym albumie, nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Bestiariusz polecił mi Mariusz z bloga Książki w Pajęczynie, nawet sam osobiście dopilnował żebym go kupiła. I od tamtego czasu dosłownie rozpływam się nad przepięknymi ilustracjami i równie ciekawymi opisami stworów.

5. Saga tom 4 Brian K. Vaughan & Fiona Staples
Kolejny targowy must have, który ciężko zbobyć w Internecie. Komiks kupiłam na stoisku Mucha Comics, i byłam pozytywnie zaskoczona niskimi cenami. Teraz trochę smutam, że nie wróciłam do nich po więcej, ale liczę na to, że pojawią się też w Krakowie w październiku.


Egzemplarze recenzenckie



 6. Kiedy odszedłeś Jojo Moyes // loteria dla blogerów
 7. Odkąd cię nie ma Morgan Matson // loteria dla blogerów
 8. Paryski architekt Charles Belfoure // loteria dla blogerów
 9. Cień i kość Leigh Bardugo // loteria dla blogerów
10. Pożar Brandon Sanderson // od wydawnictwa Zysk i S-ka
11. Graficzna podróż Ed Sheeran // loteria dla blogerów


Wymiana i inne


12. Kraina duchów Isabel Abedi // wymiana LC
13. Przeklęta laleczka Ewa Rajter
14. Dym i lustra Neil Gaiman // wymiana LC
15. Jedwabnik Robert Galbaith // wymiana z Patrycją



 No i na koniec zdjęcie moich zakładek, ulotek i innych gadżetów z targów. Bo nie samymi książkami czytelnik żyje :)


Też byliście na targach? W komentarzach dajcie mi znać jakie książki udało się Wam zdobyć!

4 komentarze:

  1. Kiedy była loteria dla blogerów i gdzie? Byłam, ale i tak nie mogłam ogarnąć :D Piękny stosik!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kiedy odszedłeś" również wygrałam w losowaniu dla blogerów :D

    Masz mnóstwo książek w takim razie do czytania, przyjemnych lektur! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na targasz niestety nie byłam :/ Mam nadzieję, że kiedyś się uda :)
    Zdobycze imponujące - "Jedwabnik" chętnie bym Ci podebrała - jestem szalenie ciekawa tej książki.
    Zazdroszczę zarówno wizyty na targach, jak i nabytków :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu pisałam u siebie o "Bestiariuszu" rewelacyjna książka do której często wracam.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).