Podsumowanie grudnia + stosik!

Czas na kolejne podsumowanie! Tym razem podsumuję krótko mój czytelniczy grudzień, a dodatkowo pokażę Wam jakie książki przybyły do mnie w tym miesiącu. Zapraszam!


Podsumowanie grudnia


W ostatnim miesiącu ubiegłego roku udało mi się przeczytać aż 10 książek! Wow, wiedziałam, że przeczytam więcej, ale nie miałam pojęcia, że uda mi się osiągnąć taki wynik. Jestem super zadowolona, bo dzięki temu mój roczny wynik znacznie podskoczył.
Oto książki przeczytane w grudniu:

  1. Po zmierzchu Alexandra Bracken (ebook) ★★★★★★★★★☆
  2. All the bright places Jennifer Niven ★★★★★★★★☆☆
  3. Maybe someday Colleen Hoover / recenzja ★★★★★★★★★☆
  4. Niezwyciężona. Pojedynek Marie Rutkoski / recenzja ★★★★★★★★★★
  5. Wróć jeśli pamiętasz Gayle Forman (ebook) ★★★★★★★☆☆☆
  6. Milion słońc Beth Revis ★★★★★★★★★☆
  7. Cienie ziemi Beth Revis ★★★★★★★★★☆
  8. Podaruj mi miłość opowiadania zebrane przez Stephanie Perkins ★★★★★★★★★☆
  9. Księga wyzwań Dasha i Lily David Levithan & Rachel Cohn ★★★★★★★☆☆☆
  10. Zima koloru turkusu Carina Bartsch ★★★★★★★☆☆☆



Stosik


Przechodząc do stosiku, to przygarnęłam trochę więcej książek niż przeczytałam. Na zdjęciu widzicie ich tylko dziesięć, bo mądra Oliwia zapomniała o książkach znalezionych w paczkach wymiankowych (post tutaj). Cała ja! Także nie zdziwcie się, że na liście jest ich więcej. No i nie doliczyłam jeszcze ebooków od wydawnictwa SQN, które wybrałam sobie za darmo jako część mojej wygranej w Endgame, ale o tym może zrobię osobny post.

  1. Małe wielkie odkrycia Steven Johnson / recenzencki od wydawnictwa SQN
  2. Zima koloru turkusu Carina Bartsch / recenzencki od portalu Gildia.pl
  3. Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven / recenzencki od Bukowego Lasu
  4. Próba Eleanor Catton / recenzencki od wydawnictwa Literackiego
  5. Hyperversum 2 Cecilia Randall / gratis od portalu Gildia.pl
  6. Siepacze bogów Eric Absinthe / jw
  7. Przegląd końca świata: Blackout Mira Grant / jw
  8. Ruina i rewolta Leigh Bardugo / jw
  9. Bohater wieków Brandon Sanderson / recenzencki od portalu Gildia.pl
  10. Studnia wstąpienia Brandon Sanderson / jw
  11. Nigdy mnie nie opuszczaj Kazuo Ishiguro / znalezione w wymiankowej paczce
  12. Ciepłe ciała Isaac Marion / jw
  13. Zac & Mia A.J. Betts / jw

Oto cały mój grudzień! A styczeń zapowiada się jeszcze lepiej - tyle niesamowitych premier! Na co polujecie? Ja już robię sobie listę i może nawet przygotuje post o moich najbardziej wyczekiwanych książkach w 2016 roku, żeby się nie pogubić :D I zdradzę Wam, że już kupiłam trzy książki, także będzie ciężko trzymać się w ryzach przez resztę miesiąca. 
Jestem bardzo ciekawa ile książek wy przeczytaliście w grudniu. Śmiało, pochwalcie się! :)
Do zobaczenia wkrótce!

9 komentarzy:

  1. Daj spokój, nawet mi nie mów o styczniowych premierach! W grudniu wydawnictwa nam trochę emocji oszczędziły, ale w styczniu i lutym szykuje się tyle świetnych (mam nadzieję) książek.

    A co do stosiku - jestem bardzo ciekawa Wszystkich jasnych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na razie jakoś nic nowego nie kusi, ale po pierwszych recenzjach pewnie to się zmieni. Gratuluję Ci świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik grudniowy - gratuluję :D
    Co do stosika, to chętnie podkradłabym Ci obydwie książki Sandersona :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Podaruj mi miłość" zostawię sobie na przyszły rok ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także przeczytałam dużo więcej niż się spodziewałam. (fanfary!) Aż 14 książek! I ja w tym miesiącu przeczytałam "Zima koloru turkusu" :)

    Pozdrawiam serdecznie, Julia!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w grudniu przeczytałam 5 książek, ale każda z nich mi się podobała- w mniejszym bądź większym stopniu ;) Styczeń to faktycznie miesiąc samych premier, ale moim planem na 2016 jest czyszczenie własnych półek, także zobaczę jak mi się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle nowych i przeczytanych książek. Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).