Wymiankowe paczuchy!


Dzień dobry, cześć i czołem! Jak się miewacie po świętach? U mnie było jak zwykle bardzo dużo jedzenia, śmiechu, rodzinnych gier i wspólnego oglądania filmów. No i moc prezentów! W tym roku Mikołaj był dla mnie nadzwyczaj wyrozumiały. A wszystko przez to, że postanowiłam wziąć udział w dwóch wymiankach książkowych. Tak wiem, szalona ja. W każdym razie, dzisiaj mam zamiar pokazać Wam jakie cudowności znalazłam w swoich paczuchach!


Jak już wspomniałam, brałam udział w dwóch świątecznych wymiankach: jednej u Fenko (Królowa Moli) i drugiej u Asi (Siostry w bibliotece). 


Pierwsza paczka pochodzi z wymiany na Siostrach.



Jak widać wszystko jest ładnie zapakowane...


A w środku...


Całość prezentuje się bardzo uroczo. Dostałam książkę Zac&Mia, którą już od dawna chciałam przeczytać, więc Mikołaj trafił. A dodatkowo coś na słodko, karmelowa (!) herbata i dwie zakładki :3


Czas na drugą paczkę!


Tu widać inny patent na pakowanie - kolorowe paski papieru. I nieziemski zapach, który uwolniłam wraz ze zdjęciem papieru ozdobnego. To trzeba poczuć, żeby wiedzieć o czym mówię, no coś pięknego!


Po odgarnięciu papieru już widać coś z zawartości. Przyjrzyjmy się bliżej temu, co było w środku.


Oto co znalazłam w drugiej paczce. Tym razem dwie książki, obydwie jak najbardziej trafione, a w szczególności Ishiguro, na którego czaję się już od ponad pół roku. Trzy herbatki, trochę słodyczy, kisielki, biały porcelanowy Mikołaj i dwie małe Yankee Candle! To one tak cudownie pachną, nawet bez zapalania cały mój pokój jest spowity w tym zapachu. 



Bardzo dziękuję moim Mikołajom, jestem mega zadowolona :) Chyba zacznę brać czynny udział w tego typu wymiankach, bo coraz bardziej podoba mi się ta zabawa. 

A Wy braliście udział w którejś z tych wymian? Dajcie znać, co znaleźliście w swoich paczkach :)

11 komentarzy:

  1. Fajnie dostać takie prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prezenty ^^
    Muszę się w końcu skusić na udział w takiej wymianie

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jakie piękne paczuchy *.* Na "Zac & Mia" sama mam ochotę, daj znać jak Ci się spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam otwierać wszystkie paczki/listy, w których znajdują się książki, a zwłaszcza, jeśli nie mam pojęcia jaka tam jest lub do końca nie jestem pewna :)

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zawartość. Ja też byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paczuchy :) Ja w tym roku również wzięłam udział w wymianie u Fenko i jestem z tego powodu bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa! "Zac&Mia" niestety nie przypadło mi do gustu, lecz może Tobie się spodoba. Zobaczymy :)
    Gratuluję zdobyczy! :)
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że trafiłam z tytułami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne paczki i super prezenty! Ja też jestem bardzo zadowolona z wymianek. :3

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).