Stosikowo #16 {Miesiąc dobrych książek}

Chciałabym powiedzieć, że w tym miesiącu trochę się pohamowałam, ale wyszło jak zwykle. To znaczy, nie kupiłam zbyt wielu książek (bo tylko 2), ale mnóstwo dotarło do mnie od wydawnictw. I jest tu tyle książek, których wyczekiwałam od tak długiego czasu, że jest to zdecydowanie jeden z najbardziej cieszących moje oczy stosów.

W listopadzie zgromadziłam 16 książek (w tym 3 to podwójne egzemplarze). Zdecydowana większość, to książki do recenzji, które już powoli ogarniam i czytam. Dobra, nie przedłużając, oto moje łupy!


1. Złota krew Pierce Brown - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Drageus
2. Złoty syn Pierce Brown x2 - j.w.
3. Girl Online w trasie Zoe Sugg - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Insignis
4. Londyn Biografia Peter Ackroyd - egzemplarze recenzencki od wyd. Zyska i S-ka
5. Stacja jedenaście Emily St. Mandel - egzemplarz recenzencki od portalu Gildia.pl
6. Łotrzyki George R.R. Martin - egzemplarz recenzencki od wyd. Zysk i S-ka
7. Jeździec miedziany Paulina Simons - egzemplarz recenzencki od wyd. Świat Książki
8. Dekameron Giovanni Boccaccio - egzemplarz recenzencki od wyd. MG
9. Księga wyzwań Dasha i Lily x2 David Levithan, Rachel Cohn - egzemplarz recenzencki + książka na konkurs od wyd. Bukowy Las


10. On beauty Zadie Smith - kupiona przez OLX
11. Tajemny Ogień C.J. Daugherty & Carina Rozenfeld - egzemplarz recenzencki od wyd. Otwarte
12. Podaruj mi miłość x2 - egzemplarz recenzencki od wyd. Otwarte 
13. Marsjanin Andy Weir - kupiony w Skłądzie Tanich Książek


Muszę przyznać, że najbardziej nie mogę się doczekać lektury Złotego syna, Girl Online w trasie, Księgi wyzwań Dasha i Lily i Stacji jedenaście :3

A jakie książki udało się Wam zdobyć w minionym miesiącu? :)

5 komentarzy:

  1. Miałam okazję czytać "Księgę Wyzwań" przedpremierowo i naprawdę mi się podobała więc mam nadzieję, że Tobie również ;) Zazdroszczę drugiej części "Girl Online" <3
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stosik! Podebrałabym Ci "Złotego syna" oraz "Podaruj mi miłość". Nad "Łotrzykami" się zastanawiam, bo "Niebezpieczne kobiety" były średnie - z chęcią przeczytam Twoją recenzję tej antologii.
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy stosik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stosik, bardzo mi się podoba :) Udanej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).