Liebster Blog Award #8

Nominujecie mnie ostatnio do tak wielu LBA, że ciężko mi je wszystkie ogarnąć, ale hej, będę się starać ;) Do dzisiejszej odsłony tej zabawy nominowała mnie Judyta z House of Readers. Bardzo dziękuję! <3




1. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?

Przyjaźń jest wtedy, kiedy zachowujesz się w towarzystwie drugiej osoby całkiem naturalnie, czyli w moim przypadku ekstremalnie dziwnie, a ona akceptuje to. Ale także kiedy możesz powiedzieć drugiej osobie absolutnie wszystko, jednocześnie nie obawiając się, że coś może ją urazić, czy odstraszyć od ciebie.

2. Czy lubisz układać puzzle?

Uwielbiam! Co prawda, teraz nie mam na to za bardzo czasu i miejsca, ale układanie puzzli to definitywnie coś dla mnie :)

3. Najbardziej wyczekiwania przez Ciebie premiera książkowa roku 2016 to…

Na pewno trzecia książka Samanthy Shannon z serii Czas Żniw, chociaż nie mam pojęcia kiedy będzie polska premiera. A poza tym już nie mogę się doczekać polskiego wydania drugiego tomu z serii Niezwyciężona Marie Rutkoski. No i oczywiście trzeci tom Parabellum i inne książki Mroza!

4. Gdybyś mogła zmienić swoje imię, zrobiłbyś to? Jeśli tak, to na jakie?

Kiedyś tak, ale teraz nie sądzę. Chyba dorosłam do akceptowania mojego imienia i uważam, że świetnie do mnie pasuje.

5. Czy są jakieś warzywa, których nie lubisz. Jeśli tak to jakie?

Hmm... wątpię, aczkolwiek, nie jestem pewna, czy jadłam już każdy rodzaj warzyw. Ogólnie, jako wegetarianka, kocham moją zieleninkę.

6. Najlepszą książką jaką do tej pory przeczytałaś w 2015 roku jest…

Rok to długi okres czasu, a jako że czytam naprawdę dużo zdarzyło mi się przeczytać wiele świetnych książek. Pod koniec roku opublikuję zestawienie 15 najlepszych przeczytanych książek, więc śledźcie bloga, żeby poznać moich faworytów.

7. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?

Zdecydowanie nocnym markiem. Noc to mój żywioł, mogę spędzić całą noc na czytaniu, czy oglądaniu filmów, czy innych bardziej produktywnych rzeczach. Kładę się spać koło 4 nad ranem i śpię, no, powiedzmy do 10. Ale kiedy mówimy o wczesnym wstawaniu, to chyba nie znajdziecie osoby, która nienawidzi tego bardziej niż ja.

8. Na co najbardziej zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?

Na ich osobowość i gadatliwość. To może trochę dziwne, ale jako osoba chorobliwie nieśmiała najlepiej się czuję w towarzystwie osób, które mnie zagadują i potrafią podtrzymać rozmowę, jednocześnie cały czas mając coś interesującego do powiedzenia. Sama mogę sprawiać wrażenie ponuraka, ale jeśli znajdę się w towarzystwie odpowiednich ludzi zamieniam się w duszę towarzystwa.

9. Gdybyś mogła zmienić jedną cechę w swoim wyglądzie, co by to było?

Znowu wyjdę na dziwaka, ale zmieniłabym moje palce. Chciałabym, żeby moje parówkowate paluchy były bardziej smukłe, a płytka paznokcia dłuższa i kształtniejsza. Szczerze nie znoszę moich palców i pulchnych dłoni.

10. Wygrałaś podróż dookoła świata, ale możesz zatrzymać się w 7 miastach – które byś wybrała?

Trochę mało, ale jakoś dam radę: Londyn, Budapeszt, Delfy, Oslo, Dehli, Tokio i niech będzie ten Nowy Jork.

11. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu?

Na chwilę obecną są to klucze - wyjdę bez kluczy = nie wejdę na klatkę, a tym bardziej do mieszkania.



P.S. Jeśli ktoś z Was nominował mnie do tagu, ale jakimś sposobem go przeoczyłam, proszę daj znać w komentarzu pod tym postem. Jestem niemal na 100% pewna, że zapomniałam odpowiedzieć na jakąś nominację :p

6 komentarzy:

  1. Oj, mnie puzzle nigdy nie fascynowały - ale mam znajomych, którzy to uwielbiają i wręcz wpadają z ciągi, przez miesiąc potrafią coś układać... ;)

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zgadzam się z punktem 8 - również lepiej czuję się wśród osób gadatliwych, ale sama zdecydowanie do nich nie nalezę :) Często poznając nowych ludzi obawiam się, że podczas rozmowy nastanie głucha cisza, bo nie będę potrafiła jej podtrzymać ;)
    Bardzo dziękuję za świetne odpowiedzi na moje pytania :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie, którzy lubią układac puzzle podobno odznaczają się anielską cierpliwością :)
    Czekam na zestawienie Twoich najlepszych lektur roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś o tych puzzlach obie wiemy, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... No taak ;) Muszę się za nie wreszcie zabrać :D

      Usuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).