Let it snow Book Tag


Widziałam ten tag na zagranicznym booktubie i postanowiłam go spolszczyć już rok temu, ale jakoś nie udało mi się dodać na czas. Ale w tym roku nie przepuszczę okazji! Święta za pasem, a śniegu jak nie było (no, może było go troszeczkę) tak nie ma. Nie wiem jak Wy, ale ja chcę w tym roku ulepić bałwana i potarzać się w białym puchu, więc czas zacząć zaklinać. Let it snow!



1. Jaka książka wprowadza Cię w świąteczny nastrój?

Nie mam chyba takiej książki. Zawsze w świąteczny nastrój wprowadza mnie słuchanie świątecznych piosenek i/lub słuchanie piosenek z filmów Disney'a - ta magia nigdy nie zniknie! Ale zawsze w okresie świątecznym staram się czytać jakąś książkę ze świętami w tle. Rok temu było to W śnieżną noc, w tym roku będę czytać opowiadania ze zbioru Podaruj mi miłość i Księgę wyzwań Dasha i Lily. Może jeszcze skuszę się na pierwszy tom Harry'ego Pottera jeśli będę miała czas :3

2. Na zewnątrz panuje zamieć śnieżna, a ciebie zasypało. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś utknąć w środku?

Nie miałabym nic przeciwko zabarykadowaniu się w domu z Simonem z serii Dary Anioła. On jest po prostu taki uroczy i kochany! Pewnie spędzilibyśmy czas na oglądaniu filmów i gadaniu o głupotach. Bo to lubię najbardziej w zimie - kiedy na dworze pięknie sypie, a ja zakopana pod kocami czytam książki, albo oglądam po raz enty filmy Disneya ^^

3. Toczysz bitwę na śnieżki. W którego bohatera/bohaterkę o zimnym sercu rzuciłbyś/rzuciłabyś na początku?

Ostatnio najwyższe miejsce na mojej czarnej liście wywalczył Clancy z trylogii Mroczne umysły. Kto czytał, ten pewnie się domyśla o co mi chodzi. W każdym razie, niezła z niego menda i to byłaby czysta przyjemność rzucić w niego śnieżką, ewentualnie siedmioma. Nie, najlepiej zakopać go całkiem pod śniegiem.

4. Z którą rodziną chciałbyś/chciałabyś spędzić święta?

Pewnie ze swoją, bo na świecie nie ma cudowniejszych ludzi od mojej zwariowanej rodzinki. Ale mówiąc o książkowych rodzinach, to chyba oczywistym wyborem byłaby jeszcze bardziej zwariowana rodzina Wesley'ów z serii pani Rowling. Tak na poczekaniu nie przychodzi mi do głowy żadna inna.

5. Kogo chciałbyś/chciałabyś pocałować pod jemiołą?


Mówimy o bohaterach książkowych, tak? Bo takich jest naprawdę bardzo wielu. Tak pozostając przy Mrocznych umysłach wybiorę Cole'a, który jest moim najświeższym książkowym crushem. Co z Liamem? zapytacie. Cóż, Liam też był spoko, ale osobiście bardziej przypadł mi do gustu jego starszy brat. Do puli mogę jeszcze dorzucić Jace'a z serii Dary Anioła.

6. Który bohater/bohaterka był/była na liście Niegrzecznych, ale udało mu/jej się przedostać na listę Grzecznych?

To jest ciekawe pytanie, bo nikt nie przychodzi mi do głowy. Może Reen z powieści Z mgły zrodzony? Brat Vin mimo wszystko w pewnym momencie dużo zyskuje w oczach czytelnika. 

7. Jesteś SAM/SAMA W DOMU, kiedy dwóch włamywaczy przychodzi do twojego domu. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś stawić im czoło?

Z Kelsierem z książki Z mgły zrodzony oczywiście! Ten bohater zawsze ma jakiś plan i wie jak wymknąć się z nawet beznadziejnej sytuacji. Do tego jest bardzo intrygującą postacią i tak naprawdę ciężko przewidzieć jego kolejny krok, więc włamywacze byliby na straconej pozycji od samego początku.

8. Na Polsacie trwa maraton filmów świątecznych. Która książka ma najbardziej kiepską okładkę?

Takich książek jest zdecydowanie za dużo. Znowu rzucę książką, która służyła mi za przykład już wiele, wiele razy. Chodzi mi oczywiście o Annę i pocałunek w Paryżu, pod którą podciągnąć można jeszcze Lolę..., obydwie te książki są cudowne, a ich okładki niestety straszą. No cóż...

9. Przekaż dalej świąteczną miłość, kogo tagujesz?

Patrycję z Książki Widziane Oczami Patiopei
Natalię z Książkowego ''kocha, nie kocha''
Dominikę z Czytelni Dominiki

7 komentarzy:

  1. Również bardziej lubiłam Cole'a od Liama. I całkowicie z zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o pytanie numer 7. Kelsier bez problemu poradziłby sobie z włamywaczami ;)
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Tag! Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli się sama do niego nominuję?

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, o ile podeślesz mi linka do Twojej wersji :)

      Usuń
  3. Dzięki za otagowanie, chętnie zrobię w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).