Stosikowo #15 & mini podsumowanie października


Tego postu miało nie być. Długo się nad tym zastanawiałam i w sumie nie mam nawet dobrego miejsca żeby zrobić zdjęcia książkom. Życie w akademiku takie trudne. Ale w końcu zmobilizowałam się i coś z tego wyszło. Dlatego po raz pierwszy stosik będzie w nieco zmienionej i trochę bardziej rozciągniętej wersji - mam nadzieję, że Was nie zanudzę. No i mam jeszcze mini podsumowanie października. Dlaczego mini? Przekonacie się sami ;)


Mini Podsumowanie


Pochylcie głowy nad moją udręką! W październiku udało mi się przeczytać jedynie 4 książki. Może dla niektórych ten wynik jest spoko, ale dla mnie to wstyd! W porównaniu do poprzednich miesięcy, ten był najgorszy pod względem czytelniczym. Zrzucam wszystko na studia, bo jakoś trzeba usprawiedliwić swoje lenistwo. Oby listopad był lepszy!

Oto moje cztery przeczytane książki:
  1. Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd
  2. Nigdy nie gasną Alexandra Bracken (ebook)
  3. Kasacja Remigiusz Mróz
  4. W sieci umysłów James Dashner


Stosik!

Dobra, przechodzimy do tej przyjemniejszej części posta. W opozycji do mojej słabej kondycji czytelniczej, moja zdolność przygarniania książek wzmocniła się, na co dowodem są książki, które zasiliły moje półki w październiku. Jest ich całkiem sporo, glównie przez to, że przecież były Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, i wiadomo jak to bywa. Cztery dni w otoczeniu ton książek... no nie można wyjść z pustymi rękami.


Zacznę od książek, które kupiłam/dostałam.

1. Tales of Mystery and Imagination Edgar Allan Poe - kupiona w księgarni językowej za kilka złotych. Zawsze chciałam zacząć czytać opowiadania tego autora i teraz nareszcie mogę :)
2. Wieża Milczenia Remigiusz Mróz - całkiem spontaniczny zakup na bonito.pl
3. Inne zasady lata Benjamin Alire Saenz - co prawda mam tę książkę po angielsku, ale kiedy zobaczyłam ją w księgarni Tak Czytam za 7 zł po prostu nie mogłam się oprzeć
4. Endgame.Wyzwanie James Frey - to już mój drugi egzemplarz tej książki, wygrany w Grze Miejskiej Endgame
5. Endgame. Klucz Niebios James Frey - j.w.



Teraz skromna pula egzemplarzy recenzenckich na ten miesiąc.

6. Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd - egzemplarz finalny od wydawnictwa Literackiego, recenzja już się pisze
7. W sieci umysłów James Dashner - od wydawnictwa Albatros, książka przeczytana, recenzja w przygotowaniu
8. Diabelski walc Jonathan Kellerman - od wydawnictwa Harper Collins Polska, ciągle przede mną
9. Płonąca korona Rae Carson - od wydawnictwa Albatros, już się nie mogę doczekać tej kontynuacji!


No i teraz czas na zdobycze targowe i około-targowe. Nie spodziewałam się, że przybędzie mi aż tyle książek! No szok normalnie. I tym sposobem po miesiącu mieszkania w akademiku, już nie mam miejsca na mojej półce przeznaczonej na książki. Sweet. Ale ja nie narzerkam, gorzej z miejscem w domu. Tak btw to przydałby mi się drugi regał, pertraktacje z rodzicami już rozpoczęte, do wakacji coś się wymyśli.



Zacznę od książek, które sobie kupiłam:

10. Światło, którego nie widać Anthony Doerr - każdy się zachwyca, a ponieważ lubię książki osadzone w czasach II wojny światowej, to kupiłam. Szkoda tylko, że nie mieli w twardej oprawie :/
11. Dziewczyna z pociągu Paula Hawkins - w sumie nie miałam jej kupować, ale jak zobaczyłam na półkach, to wiedziałam, że muszę ją mieć!
12. Fangirl Rainbow Rowell - długo się przymierzałam do kupna tego tytułu i w końcu się udało upolować :)
13. Zaginięcie Remigiusz Mróz - to był mój must have na całe Targi, tym bardziej, że wybierałam się na spotkanie z autorem
14. Wróżbiarze Libba Bray - podobna historia: czaiłam się na nią od dawna, a była promocja i tak jakoś wyszło
15. Pogrzebany Olbrzym Kazuo Ishiguro - nie czytałam jeszcze nic od tego autora, ale powoli kolekcjonuję jego książki


Kolejne pięć książek pochodzi z wymiany książkowej organizowanej przez portal LubimyCzytac.pl

16. Kiedy cię poznałam Cecelia Ahern
17. My David Nicholls
18. Smażone zielone pomidory Fannie Flag
19. Karbala Piotr Głuchowski, Marcin Górka
20. Dygot Jakub Małecki


No i ostatnie dwa sety, to książki z różnych okazji/eventów związanych z Targami.


21. Kradzione róże Anna Łacina - tę książkę przywiozła mi Natalia, w podziękowaniu za nocleg. Dziękiję <3
22. Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew Quick - wylosowana podczas spotkania blogerów w Smakołykach
23. Bez śladu John Lutz - j.w.
24. Między życiem, a życiem Jessica Shirvington - j.w.


25. Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick - otrzymana za zapisanie się do newslettera na stanowisku wyd. Otwartego
26. Nieprzewidziane konsekwencje miłości Jill Mansell - z pakietu dla blogerów od portalu Granice.pl
27. Słodko-gorzkie życie Colleen McCullough - j.w.


I tak oto dobrnęłam do końca. Taki był mój książkowy październik. Postanowienie na listopad? Mniej kupować, więcej czytać. Start mam całkiem niezły - przeczytałam już jedną książkę, zaczęłam drugą. Jakoś wyjdę na prostą :)

Pochwalcie się co udało się Wam przeczytać i zdobyć w minionym miesiącu ^^

11 komentarzy:

  1. Też mam postanowienie, żeby na razie mniej kupować. Chcę lepsze prezenty mikołajkowe i świąteczne pokupować. Ale i tak pewnie mi parę książek dojdzie ;). // Z moich ulubionych październikowych zdobyczy - ładne wydanie "Emancypantek" Prusa. To takie granatowawe z kobietą w sukni? Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmmm nie czytałam żadnej z tych pozycji ale koniecznie muszę sięgnąć po "W sieci umysłów" bardzo ciekawi mnie ta książka a i autora uwielbiam. :D
    Dużo ciekawych książek przeczytałaś.
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Lato koloru wiśni"♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki stos - aż brak mi słów! Strasznie Ci zazdroszczę. W szczególności podebrałabym Ci "Inne zasady lata", "Klucz niebios" oraz "My". W mojej biblioteczce czeka na mnie "Światło, którego nie widać" i już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam :)
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mniej kupić, więcej czytać" - mam identyczną zasadę na listopad! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio również, przez nadmiar nauki nie mam czasu na czytanie, więc liczba przeczytanych w miesiącu książek (z lekturami!) nie przekracza najczęściej 3-4... nad czym bardzo ubolewam.
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile książek. Jesteś totalnie uzależniona :) Życzę dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ci książek przybyło. :) Ja też prowadzę negocjacje o nowy regał na książki, bo coraz więcej ich się pojawia :))
    pozdrawiam
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudów! Kilka z nich stoi też na mojej półce, ale mimo to - kradłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejuńciu! toż to cudowność jakaś! wyobrażam sobie ten zapach papieru...❤ nic,tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).