Wrześniowy Wrap Up


Kolejny miesiąc za mną i kolejny przede mną. Trochę się u mnie pozmieniało, bo już od kilku dni mieszkam w akademiku w samym Krakowie i właśnie dzisiaj oficjalnie rozpoczęłam rok akademicki. Ciągle trochę mnie to wszystko przeraża, ale żeby się przyzwyczaić potrzeba czasu. Z resztą, co Wam będę opowiadać. Zapraszam na czytelnicze podsumowanie września!



  1. W szponach mrozu Richelle Mead ★★★★★★★★☆☆
  2. Pierwsze koty Ewa Nowak ★★★★★★★☆☆☆
  3. Death Note Tom 2: Połączenie ★★★★★★★★★☆
  4. Ender Lissa Price ★★★★★★★★☆☆
  5. Silver. Powrót na Wyspę Skarbów Andrew Motion ★★★★★★★★☆☆
  6. Zagadka salamandry Jorn Lier Horst ★★★★★★★★☆☆
  7. Zagadka zegara maltańskiego Jorn Lier Horst ★★★★★★★★☆☆
  8. Szczury Wrocławia Robert Szmidt ★★★★★★★★★☆
  9. Gregor i Przepowiednia Zagłady Suzanne Collins ★★★★★★★★☆☆
  10. Talon Julie Kagawa ★★★★★☆☆☆☆☆
  11. Poza sezonem Jorn Lier Horst ★★★★★★★★☆☆
  12. Buntownik Julie Kagawa ★★★★★★☆☆☆☆
Poszło mi całkiem nieźle, prawda? W końcu jeszcze miałam wakacje, teraz będzie dobrze jak przeczytam te pięć książek w miesiącu ;)

A tak w ogóle, to z kim widzę się na Targach w Krakowie? To już tak niedługo!

Dajcie znać ile książek udało się Wam przeczytać we wrześniu!

7 komentarzy:

  1. "W szponach mrozu" mi się podobał, a do czytania "Talonu" się zabieram i zabieram :) Niesamowicie zazdroszczę Ci mieszkania w Krakowie, uwielbiam to miasto, a i na Targi się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Talonu i W szponach mrozu :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Niech policzę... 9. Najlepsze z nich, to "Wybrana" Novik i taka jedna książka, która nie ma polskiej wersji, autorstwa Farahad Zamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę takiej samej wytrwałości w następnych miesiącach !
    Zapraszam do mnie, zostaw ślad po sobie.
    Dopiero zaczyam, więc Twoja opinia jest dla mnie bardzo wartościowa :)
    http://modnaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).