Liebster Blog Award #7


Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Kolejny raz zostałam nominowana do tej nagrody, tym razem przez Karolę z bloga Zaczytana Karolcia. Dziękuję bardzo!


  1. Która książka posiada twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?

    Takich książek jest naprawdę bardzo, bardzo dużo. Ciężko byłoby wybrać tylko jedną, więc podrzucę kilka tytułów książek, które moim zdaniem mają przepiękne okładki. Seria W otchłani ma boskie okładki, podobają mi się też okładki książek Greena. No i jeszcze okładka Miniaturzystki to istne dzieło sztuki!

  2. Jaki jest twój/twoja ulubiony gatunek literacki?

    Tak prawdę mówiąc, to nie mam ulubionego gatunku literackiego. Czytam wszystkiego po trochu, zależnie od nastroju. Bardzo lubię młodzieżówki, kocham fantastykę, wielbię kryminały i doceniam powieści historyczne. Dajcie spokój, nie mogę wybrać tylko jednego!

  3. Wolisz e-booki, czy tradycyjne książki?

    Zdecydowanie wolę książki tradycyjne. Po prostu lubię czuć książkę kiedy ją czytam, doświadczać jej wieloma zmysłami, nie tylko wzrokiem, ale i węchem czy dotykiem, a nawet i słuchem. Jednak nie mam nic przeciwko e-bookom. Sama od czasu do czasu jakiś przeczytam i jest mi z tym okej :)

  4. Ile książek posiadasz?

    Na chwilę obecną posiadam coś koło 200 książek (przecież nie będę ich teraz liczyć ;p). Kolekcjonowanie książek stało się moim nowym hobby.

  5. Jaką książę mi polecasz?

    Hmmm... niech pomyślę. Polecam Ci Mistrza i Małgorzatę ;)

  6. Bohater książkowy, którego najmniej lubisz?

    Nie znoszę Travisa z Pięknej katastrofy.

  7. Co wolisz film, czy serial oparty na książce?

    Tak naprawdę to zależy od produkcji. W wielu przypadkach film sprawdza się świetnie, ale z kolei w serialu można przedstawić o wiele więcej wątków. Wszystko zależy od ludzi, którzy są odpowiedzialni za scenariusz, scenografię, castingi. Z jednej książki można zrobić znakomity film (Gwiazd nszych wina), albo całkowicie go zepsuć (Akademia wampirów). Seriale sprawdzają się doskonale, kiedy ekranizowana ma być jakaś seria - Outlander, Seria o Nocnych Łowcach, Misja 100.

  8. Jaki jest twój ulubiony film?

    Mam wiele ulubionych filmów, szczególnie animacji Dream Works i Disney'a :D Uwielbiam obie części Jak wytresować smoka i Drogę do El Dorado. A tak bardziej z filmów, to kocham Holiday, Love, Rosie i Piratów z Karaibów.

  9. Czym się zajmujesz w wolnym czasie ? (oprócz czytania)

    Bardzo dużo czasu poświęcam fotografii i muzyce, to są takie moje hobby główne, czytanie jest trochę z tyłu. Lubię też gotować i piec, daje mi to dużo radości i satysfakcji. A poza tym to zdecydowaną większą część doby po prostu śpię ;)

  10. Określ siebie jednym słowem (jeśli to możliwe)

    Dziwna.

  11. Wolisz kawę czy herbatę?

    Herbatę oczywiście! Do kawy nic nie mam, ale herbata... Ach! To mój narkotyk, piję po 5-6 kubków dziennie i mam kilkanaście odmian. Ostatnio namiętnie pijam czarną :3

5 komentarzy:

  1. Zgodzę się, co do pierwszego punktu. Książki Greena mają ładne okładki, podobnie jak seria "W otchłani" i "Miniaturzystki".

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi. Też uważam, że okładki powieści Greena są śliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziesiątka taka wymowna hahah
    Zgadzam się, że okładki książek Greena są śliczne. Podobają mi się również książki z serii "Klątwa tygrysa" są bardzo ładne.. ale nie trwała i tak naprawdę jest wiele pięknych książek... choć nie brakuje również takich z niefajnymi okładkami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Love, Rosie to film. Znaczy jest jest adaptacja filmowa?! O.o co prawda książki nie czytałam ale zaskoczyłaś mnie tym że jest film.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).