Zapowiedź I Gregor i Przepowiednia Zagłady


Dzisiaj mam dla Was kolejną zapowiedź. Tym razem jest to książka, której lektury już nie mogę się doczekać. Może i mam 19 lat, ale takie książki nigdy nie będą dla mnie za dziecinne. Przedstawiam Wam Gregora i Przepowiednię Zagłady jedynej takiej Suzanne Collins!






Od chwili gdy Gregor przypadkiem trafił do niezwykłej krainy pod Nowym Jorkiem, minęło kilka miesięcy. Chłopiec poprzysiągł sobie, że nigdy tam nie wróci.
Kiedy Podziemni potrzebują pomocy – w związku z kolejną przepowiednią, tym razem o złowieszczym białym szczurze imieniem Mortifer – zdają sobie sprawę, że jedynym sposobem, by sprowadzić Gregora pod ziemię i zapobiec nieszczęściu, jest… porwanie Botki.
Gregor podejmuje wyzwanie i wraz z nietoperzem Aresem oraz nieposkromioną księżniczką Luksą wyrusza na poszukiwanie morderczego szczura Mortifera. Znajdzie się w sytuacjach, gdy zagrożone będzie to, co dla niego najdroższe, i stanie przed decyzjami o życiu i śmierci, od których będzie zależał los Podziemia.


Data premiery: 23.09.2015




 >> Moja recenzja Gregora i Niedokończonej Przepowiedni <<


Gregor i Przepowiednia Zagłady dotarł do mnie dzisiaj i tak szczerze mówiąc, to okładka wygląda jeszcze ładniej niż na grafice powyżej. Pierwsza część Kronik Podziemia tak mnie zaciekawiła, że pewnie sięgnę po tę książkę już bardzo niedługo. Tym bardziej, że czytało mi się ją bardzo szybko i przyjemnie, więc podejrzewam, że z drugą częścia będzie tak samo. Oczywiście moja recenzja tejże zacnej powieści ukaże się bliżej dnia premiery, o ile nie w ten właśnie dzień. I tak na zakończenie dziękuję wydawnictwu IUVI, że o mnie pomyślało i przysłało mi książkę :)

3 komentarze:

  1. Może przeczytam.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do LBA
    http://happinessjoysadness.blogspot.com/2015/09/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zapraszam Cię do wykonania Celebrity BookTAG ;)) szczegóły w linku:
    http://latajace-ksiazki.blogspot.com/2015/09/celebrity-booktag-sweet-booktag.html
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).