Stosikowo #14 I Kiedy ja to wszystko przeczytam?


Kolejny miesiąc = jeszcze więcej książek, których nie mam czasu czytać. No cóż, taka jest prawda, tym bardziej, że zaczynam studia i będę musiała jakoś pogodzić naukę z innymi zajęciami. Zobaczymy jak mi to wyjdzie, sama jeszcze nie wiem :p 

Jak już pewnie wiecie dzisiaj mam dla was stosik, czyli kolejne x książek, na które już brakuje mi miejsca na regale. Ehh... ciężkie życie!




W tym miesiącu przybyło mi 20 książek i jeden egzemplarz na konkurs, także trochę tego się nazbierało. 5 książek kupiłam, 2 wymieniłam, a pozostałe to egzemplarze do recenzji.

  1. Talon Julie Kagawa - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harper Collins Polska
  2. Buntownik Julie Kagawa - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harper Collins Polska
  3. Ender Lissa Price - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros
  4. Poza sezonem Jorn Lier Horst - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak Słowa
  5. Wybrana Naomi Novik - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Rebis
  6. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes (twarda okładka) - zakupiona na promocji w Biedronce
  7. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes - z wymiany na LC
  8. Zagadka salamandry Jorn Lier Horst - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak Słowa
  9. Zagadka zegara maltańskiego Jorn Lier Horst - jw.
  10. Dzieje Tristana i Izoldy egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MG
  11. Gregor i Przepowiednia Zagłady Suzanne Collins - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI
  12. Ten jeden rok Gayle Forman - egzemplarz recenzencki od portalu Gildia.pl
  13. Byłam tu Gayle Forman - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las
  14. Zagubiony Heros Rick Riordan - z wymiany na LC
  15. Szklane Tarcze Maria Szypowska - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zysk + egzemplarz na konkurs
  16. Kasacja Remigiusz Mróz - kupione na Arosie (brak na zdjęciu)
  17. Ekspozycja Remigiusz Mróz - kupione na Arosie (brak na zdjęciu)
  18. Pocałunek cienia Richelle Mead - kupione na stronie wydawnictwa
  19. Przysięga krwi Richelle Mead - jw.
  20. Ostatnie poświęcenie Richelle Mead - kupione w kiosku

A w październiku nareszcie będą Targi, na które oczywiście się wybieram, ponieważ już jestem w Krakowie. Nie mogę się doczekać! Kto będzie?

No i pochwalcie się w komentarzach jakie perełki wpadły Wam w łapki w tym miesiącu :)

14 komentarzy:

  1. Aaa <3 Ile perełek *.*
    Nie wiem kiedy Ty to przeczytasz ;D
    Tak jak Ty, już nie mogę doczekać się Targów - czuję, że będą wspaniałe!
    Pozdrawiam :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Kagawy polecam - czytałam i jestem wręcz zachwycona ! :)

    Niesamowite jest wprowadzenie smoków do świata współczesnego ;)

    Na swoich "Gregorów" czekam i po prostu już nie mogę się doczekać ! Słyszałam o tych książkach wiele dobrego ;)

    Pozdrawiam Iza z bloga ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com

    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się książki Kagawy nie podobają ;/ Ale Gregora jak najbardziej polecam! :)

      Usuń
  3. O, to koniecznie zacznij od Naomi Novik :). "Wybrana" bardzo mi się podobała :). Albo od Kagawy, bo Kagawy książek jeszcze nie czytałam, a chciałabym wiedzieć, czy dobre :). // U mnie tym razem prawdziwy misz-masz. Jedna z Krakowskich księgarni obcojęzycznych jest w trakcie likwidacji i sporo tam dobrych pozycji po 10zł lub mniej upolowałam. Część troszkę nawet jak na mnie za poważnych, ale poczekają sobie na półce, aż do nich dojrzeję ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i też będę na Targach :).

      Usuń
    2. Recenzja Talonu już jest na blogu, ale jak mam coś powiedzieć o twórczości tej autorki to tyle, że nie zachwyca. Daj znać, która ta księgarnia jest likwidowana, to może zajrzę i do zobaczenia na targach! :D

      Usuń
  4. Świetny stosik i tyle cudownych książek ♥ ,,Wybrana "najbardziej mnie zainteresowała z tego stosiku, ale pozostałe pozycje również z chęcią bym przechwyciła :3 Na Targach będę na 100 % , więc mam nadzieję , że uda nam się spotkać ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki pod numerami 1,2,3,11,12,13 mam w planach. Ciekawy stosik.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre powieść znam, inne mam w planach, o niektórych pierwsze słyszę.
    Czekam na recenzje tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę co najmniej połowy :) A co do dylematu kiedy coś przeczytam - uwielbiam taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Poza sezonem" zrobiło na mnie niesamowite wrażenie. A książkę Jojo Moyes również sobie zakupiłam w Biedronce. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko "Wybraną" i jest ona dla mnie wielkim rozczarowaniem. Schemat aż piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pokażny stosik :). Zazdroszczę, mi też już brakuje miejsca na półkach, dlatego musiałam trochę ograniczyć kupowanie książek w ostatnim czasie :P. /Claudie

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).