Sierpniowy Wrap Up + TBR na wrzesień


Pierwszy września cóż za piękny dzień! Ja wiem, że powrót do szkoły może być traumatycznym przeżyciem, ale ja zawsze lubiłam tam wracać, więc teraz jest mi wręcz przykro, że siedzę w domu. Jednak taki jest bieg rzeczy, teraz zaczynam nowy rozdział, co mnie przeraża, bo muszę wynieść się z domu rodzinnego do ogromnego miasta. Jakoś dam radę, prawda? Prawda?


A dzisiaj przychodzę do Was z moim czytelniczym podsumowaniem sierpnia w odrobinę zmienionej formie, bo postanowiłam zrezygnować z prowadzenia miesięcznych statystyk bloga i z elementu 'co się działo u mnie'. Skupię się tylko na książkach :)

Wrap Up


W sierpniu udało mi się przeczytać 11 książek, w tym jednego ebooka.
  1. Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta Claire North ★★★★★★★★★☆
  2. Wyspa potępionych Melissa de la Cruz ★★★★★★★☆☆☆
  3. Ogień i woda Victoria Scott ★★★★★★★★☆☆
  4. Ten jeden dzień Gayle Forman ★★★★★★★★★☆
  5. Piękna katastrofa Jamie McGuire ★★★★★☆☆☆☆☆
  6. Chodząca katastrofa Jamie McGuaire ★★★★☆☆☆☆☆☆
  7. Ścieżki Avenidów Agnieszka Grzelak ★★★★★★★☆☆☆
  8. Grając w miłość Abby Glines ★★★☆☆☆☆☆☆
  9. Wyspa Skarbów Robert Louis Stevenson ★★★★★★★★☆☆
  10. Death Note Tom I: Nuda Tsugumi Ōba, ilustracje Takeshi Obata ★★★★★★★★★☆


Przeczytane książki: 11 + 1/3 Silvera i 1/2 Death Note T2
Przeczytane strony: 4284
Dziennie (średnio): 138 stron

TRB


Dość ambitne plany na wrzesień, bo wiem, że mogę to zrobić, o ile tylko nie wpadnę w dołek z powodu przeprowadzki do Krakowa - bywa, nie lubię zmian i tyle. Mam zamiar przeczytać przynajmniej 10 książek i dokończyć dwie rozpoczęte w sierpniu.

  1. Death Note Tom II: Połączeni Tsugumi Ōba, ilustracje Takeshi Obata
  2. Silver. Powrót na Wyspę Skarbów Andrew Motion
  3. Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd
  4. Bajki, które zdarzyły się naprawdę Anna Moczulska
  5. Stalowe serce Brandon Sanderson
  6. Misja 100 Kass Morgan
  7. Dni krwi i światła gwiazd Laini Taylor
  8. Miasto popiołów Cassandra Clare
  9. W szponach mrozu Richelle Mead
  10. Wyspa zombie Oystein Stene
  11. Szczury Wrocławia. Chaos Robert J. Szmitt
  12. Pierwsze koty Ewa Nowak
Czy mi się uda pochłonąć te książki będę wiedziała po pierwszym tygodniu września. Jak dobrze wystartuję, to powinnam dać sobie radę. Wyjdzie w praniu.

Jeśli o sam sierpień chodzi, to nareszcie skończyłam staż i załatwiłam prawie wszystkie sprawy dotyczące studiów, więc jestem już mniej więcej spokojna i przestałam panikować. No i mam nareszcie nowego laptopa <3 A wiecie co to oznacza, nareszcie regularne posty! Jeeej :)

Was oczywiście zachęcam do pisania w komentarzach jaka była Wasza najlepsza lektura w tym miesiącu i co zamierzacie czytać we wrześniu :)


9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystko co zaplanowałaś :) Ja nie mam jakiś konkretnych planów oprócz recenzenckich :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre książki mam w planach.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się co martwić przeprowadzką, początek zawsze jest najgorszy, ale poznasz nowych ludzi i po pierwszych dwóch tygodniach będziesz się już dobrze czuła! Życzę powodzenia i w czytaniu i na "nowej drodze życia" jakkolwiek to brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak Twoje słowa podniosły mnie na duchu. To niby taka oczywistość, ale jak się to słyszy od kogoś to od razu wiarygodniej brzmi :) No i dziękuję <3

      Usuń
  4. Powodzenia z przeprowadzką! Ja też nie lubię zmian, więc mogę sobie wyobrazić, jak się czujesz :/. Co do książek- naprawdę cię podziwiam, ja nigdy nie zdołałam przeczytać aż dziesięciu w jeden miesiąc :(. A teraz już tym bardziej mi się nie uda, bo wrzesień z całą pewnością będę miała od góry do dołu zawalony nauką :(. Jak ja nie lubię się uczyć...czytanie jest dużo lepszym zajęciem :)
    Pozdrawiam :) /Claudie

    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja życzę Ci powodzenia w nauce :)

      Usuń
  5. Widzę że spore masz czytelnicze plany na wrzesień :) trzymam kciuki żeby udało ci się wszystko przeczytać :) Znane mi z tych tytułów jest tylko "W szponach mrozu" kiedyś czytałem "Akademię wampirów", ale jakoś mi nie podeszła.

    Z przyjemnością chciałem poinformować, iż nominowałem Cię do Liebster Blog Award
    http://www.comysleo.pl/2015/09/liebster-blog-award-3-i-12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też narazie nie rozumiem fenomenu tej serii. Jest spoko i szybko się czyta, ale nic poza tym :p

      Usuń
  6. Bardzo chętnie przeczytam "Death Note". Pamiętam, że kiedyś oglądałam na podstawie tej mangi anime i bardzo mi się podobało. Tylko nie wiem czy da się je gdzieś wypożyczyć czy muszę od razu zakupić :p
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).