Liebster Blog Awards #6



Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Kolejny raz zostałam nominowana do tej nagrody, tym razem przez Weronikę z bloga KulturaCzytania. Dziękuję kochana :*
  1. Jaki był twój ulubiony przedmiot w szkole?

    Zdecydowanie angielski, polski i matematyka. Wiem, niezła mieszanka i wiem, matma to zuo. Ale ja naprawdę lubię matmę, lubię to, że wszystko jest w niej takie logiczne i poukładane. Bardziej prawdopodobne jest to, że odziedziczyłam zdolności w genach (moja ciocia jest matematyczką). Jeśli natomiast chodzi o polski i angielski to wiadomo - human po całości. Na polski nigdy nie musiałam się uczyć, bo wszystko przyswajałam na lekcji, z angielskim było zresztą podobnie :)
  2. Jesteś osobą zorganizowaną, czy raczej robienie planów się u ciebie nie sprawdza?

    Bardzo lubię planować, ale często jestem zbyt leniwa żeby trzymać się ściśle wyznaczonego planu. Takie życie.

  3. Jaka książka/i powinny być według ciebie dodane do kanonu lektur obowiązkowych?

    Na pewno chociaż jedna część Harry'ego Pottera. Mistrz i Małgorzata. Proces. Wyspa Skarbów. Sekretne życie pszczół. Rok 1984. Mogę tak cały dzień.

  4. Gdybyś był/a dyrektorem szkoły jakie koła zainteresowań byś utworzył/a?

    Pewnie nie zrobię tu jakiegoś wielkiego przełomu, ale w mojej szkole na 100% funkcjonowałoby koło fotograficzne, muzyczne: wokal i instrumenty, teatralne i lingwistyczne. Aha, i oczywiście Klub Młodego Czytelnika :)

  5. Czy twoje zeszyty/notatki są/były uporządkowane, czy panuje/panował w nich nieład?

    Nieład. Zawsze miałam mega bałagan i wątpię żeby to się zmieniło na studiach. Takim jestem typem człowieka i nic tego nie zmieni.

  6. Wolisz jeżeli nauczyciel dyktuje/dyktował notatki, czy jeżeli kazał je robić samemu?

    Nie miałam nic przeciwko dyktowanym notatkom, ale bardzo lubiłam pracę samodzielną, która znacznie poprawia umiejętność wypowiadania się na piśmie i wyciągania wniosków.

  7. Czy w twojej szkole są jakieś artystyczne koła zainteresowań (np. teatralne, orkiestra, fotografia itp.)?

    Tylko w teorii. W praktyce nikt nie chciał na takie koła wczęszczać, więc ich po prostu nie było.

  8. Lubisz chodzić do teatru?

    Nawet bardzo :3
  9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka na zmotywowanie się?

    Dużo jest takich. Ostatnio dużo energii daje mi We all want the same thing zespołu Rixton.

  10. Czy podczas nauki/ pisania musisz mieć ciszę czy czegoś słuchasz? Jeśli tak, czego?

    Tak naprawdę, to zależy to od mojego humoru. Jeżeli jestem pełna energii, tzn. jestem wyspana, najedzona i radosna, to mogę słuchać hard rocka i nie będzie mi on przeszkadzał w nauce. Natomiast jeśli mam podły humor to najdrobniejszy dźwięk będzie mnie denerwował.

  11. Stwórz fikcyjną klasę, do której uczęszczaliby bohaterowie różnych książek!

    Serio? To zajmie wieki! To może trochę oszukam i wymienię kilku bohaterów różnych książek, których chciałabym zobaczyć w jednej klasie.

    Clary Fray, Rose Hathaway, Victor Krum, Mel (Wyspa Potępionych), Tris Prior, Akiva.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).