Stosikowo #13 I Znowu przesadziłam


Sierpień niestety się kończy, a to oznacza powrót do szkoły i teoretyczny początek jesieni. Cóż, ja do szkoły nie wracam, mam jeszcze cały miesiąc na błogie lenistwo i czytanie książek. No i nareszcie mam tego upragnionego laptopa, o czym informowałam Was już na fanpage'u i poprzez Snapchata (dodajcie mnie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście: blondiczyta). A to oznacza tylko jedno: nadrabianie zaległości blogowych. Tak, tak nareszcie wszystko wraca do starego porządku i posty będą się pojawiać w miarę systematycznie, 2-3 razy w tygodniu, a czasem nawet więcej. Już teraz zamierzam rozpisać sobie kiedy będę publikować zaległe posty i dodam mały harmonogram gdzieś na pasku bocznym żebyście wiedzieli co i kiedy wjedzie na bloga. 


Do rzeczy, bo dzisiaj przecież nadszedł czas na kolejny stosik. Nie mogę się powstrzymać przed kupowaniem i zdobywaniem nowych książek, przez co cały czas sobywa mi nieprzeczytanych pozycji, a to jest złe, bo za niecały miesiąc przenoszę się do Krakowa i po prostu nie mogę zabrać wszystkich nieprzeczytanych książek. Będę musiała to robić na raty. We wrześniu rozpocznę walkę żeby przeczytać jak najwięcej, żeby mniej mi zostało, ale zobaczymy jeszcze jak to mi wyjdzie. A teraz do stosiku.


W tym pięknym miesiącu w moje łapki trafiło aż 20 książek. 5 z nich kupiłam sama, pozostałe to książki od wydawnictw. A teraz bardziej szczegółowo:

  1. Death Note Tom I: Nuda Tsugumi Ōba, ilustracje Takeshi Obata - zakupiona poprzez OLX
  2. Death Note Tom II: Połączenie Tsugumi Ōba, ilustracje Takeshi Obata - jw.
  3. Książka bez sensu Alfie Deyes - egzemplarz recenzencki od wyd. Insignis
  4. Jak być szczęśliwym Lee Crutchely - egzemplarz recenzencki od wyd. Otwarte
  5. Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotr Patykiewicz - egzemplarz finalny od wyd. SQN
  6. Silver. Powrót na wyspę skarbów Andrew Motion - egzemplarz recenzencki od wyd. SQN
  7. Szczęśliwa ziemia Łukasz Orbitowski - egzemplarz recenzencki od wyd. SQN
  8. Poczta do nigdy-nigdy Lucjan Wolanowski - egzemplarz recenzencki od wyd. Zysk
  9. Wyspa zombie Oystein Stene - jw.
  10. Stalowe serce Brandon Sanderson - jw. 
  11. Nokturny Kazuo Ishiguro - zamówienie na nieprzeczytane.pl
  12. Oddam Ci słońce Jandy Nelson - zamówienie na nieprzeczytane.pl
  13. W mocy ducha Richelle Mead - kupiona w kiosku za 10zł
  14. Bajki, które zdarzyły się naprawdę Anna Moczulska
  15. Pierwsze koty Ewa Nowak - egzemplarz recenzencki od wyd. Egmont
  16. Wyspa potępionych Melissa de la Cruz - jw.
  17. Piękna katastrofa Jamie McGuaire - egzemplarz recenzencki od wyd.
  18. Chodząca katastrofa Jamie McGuire - egzemplarz recenzencki od wyd. Albatros
  19. Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd - egzemplarz recenzencki od wyd. Literackie
  20. Jądro ciemności Joseph Conrad - egzemplarz recenzencki od wyd. MG


Tak się prezentują moje sierpniowe zdobycze. Niektóre z tych książek już przeczytałam, ale o tym będę opowiadać jutro w czytelniczym podsumowaniu miesiąca. 
A ile książek zasiliło Wasze półki? Znalazły się wśród nich jakieś perełki? :)

11 komentarzy:

  1. WOW to się nazywa porządny stosik:) Richelle Mead uwielbiam, a AW to moja ulubiona seria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dopiero po lekturze pierwszego tomu i spodobał mi się na tyle, że będę kontynuować czytanie serii. Sama jestem ciekawa czy ta seria podbije moje serce :)

      Usuń
  2. Śliczne książki i naprawdę zazdroszczę, że masz jeszcze miesiąc wolnego. Abyś go dobrze spożytkowała, a widzę, że masz z czym ;)
    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stąd to bym przeczytała Wyspę zombie, Stalowe serce, Oddam ci słońce, Wyspę potępionych i Piękną katastrofę :) No a Dopóki nie zgasną gwiazdą już posiadam, teraz tylko muszę zabrać się za czytanie :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile książek :)
    Czytam właśnie "Dopóki nie zgasną gwiazdy" całkiem mi się podoba :)
    Co ja bym dała żeby tyle książek miesięcznie kupować ;D I z tego co widzę całkiem niedrogo ci one wyszły. Ja tak nie umiem.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książkami się nigdy nie przesadza. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne stosy! Ja swojego sierpniowego nie pokaże, bo jest tak ubogi, że to aż wstyd :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Nawet dwie nowe książki w miesiącu to skarb i luksus :)

      Usuń
  7. Z sentymentu do Stevensona sięgnęłabym po "Silver. Powrót na wyspę skarbów". ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dużo książek. :D
    Pozdrawiam.
    miedzy--stronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).