{Stosikowo #12} Lipcowy stos pełen samych cudowności ^^



No witam, witam! Plan recenzencki mi się sypie (znowu), a stos publikuję z lekkim poślizgiem. Na swoje wytłumaczenie mam tylko fakt, że mój stary aczkolwiek ukochany laptop ostatecznie i nieodwołalnie postanowił się popsuć. No i koniec, trzeba kupić nowy, co pewnie zajmie trochę czasu. Więc dzisiaj, dla relaksu, zapraszam na stos, jutro podsumowanie miesiąca, a potem lecim od nowa z  (zaległymi) recenzjami ;)





W tym miesiącu udało mi się zgarnąć 23 książki, na zdjęciu jest ich 24, ponieważ zaplątały mi się Ścieżki Avenidów, które pokazywałam Wam już pod koniec czerwca :p

  1. Akademia Wampirów Richelle Mead - kupiona poprzez OLX
  2. W szponach mrozu Richelle Mead - kupiona w kiosku za niecałe 10 zł
  3. Stalowe serce Brandon Sanderson - książka z lipcowego EpikBoxa
  4. Ogień i woda Victoria Scott - recenzencki od wyd. IUVI
  5. Dni krwi i światła gwiazd Laini Taylor - recenzencki od wyd. Amber
  6. Miasto szkła  Cassandra Clare - zamówione na Aros.pl
  7. Miasto popiołów Cassandra Clare - jw
  8. Ostatnie życzenie Andrzej Sapkowski - jw
  9. Miecz przeznaczenia Andrzej Sapkowski - jw
  10. Z mgły zrodzony Brandon Sanderson - - recenzencki od portalu Gildia
  11. Grając o miłość Abbi Glines - recenzencki od wyd. Pascal
  12. Galop '44 Monika Kowaleczko-Szumowska - recenzencki od wyd. Egmont
  13. Dane wrażliwe Ewa Nowak - jw
  14. Kiedyś na pewno Ewa Nowak - jw
  15. Niebieskie migdały Ewa Nowak - jw
  16. Byliśmy łgarzami E. Lockhart - z wymiany na LubimyCzytać
  17. Misja 100 Kass Morgan - gratis od portalu Gildia
  18. Łzy diabła Magdalena Kozak - jw
  19. Ostrze Joe Abracombie - jw
  20. Kroniki Wardstone: Zemsta czarownicy Joseph Delaney - jw
  21. Kroniki Wardstone: Klątwa z przeszłości Joseph Delaney - jw
  22. Ten jeden dzień Gayle Forman - - recenzencki od portalu Gildia
  23. Miasto upadłych aniołów Cassandra Clare - jw
Jestem strasznie zadowolona, bo wpadło mi mnóstwo wspaniałych książek i już nie mogę się doczekać lektury większości z nich! Koniecznie dajcie znać jakie perełki udało Wam się upolować w tym miesiącu. Jeśli gdzieś są jakieś ogromne książkowe wyprzedaże, to także dajcie mi znać, bo jestem w nastroju na kupowane książek :D



12 komentarzy:

  1. Zdobyłam miedzy innymi Fangirl i Czas Żniw <3
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę, idealny stos! :) Jeśli chcesz go powiększyć, to u mnie rozdanie :)
    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/08/ksiazkowa-rozdawajka-z-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wooo, genialny stosik! Najbardziej zazdroszczę ,,Galop 44" oraz ,,Jesteśmy Łgarzami" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na serię ''Akademia Wampirów'', ale przeraża mnie trochę ilość tomów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile książek !

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książek. Ja niewiele więcej mam w swojej biblioteczce.
    W tym miesiącu udało mi się zdobyć Endgame.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosy :) Przyznam, że zazdroszczę Abercrombiego :)
    Przyjemniej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ile pięknych cudowności <3 Kilka książek stąd czytałam, ale to niewielka ilość w porównaniu do całego stosu :P Miłego czytania :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju, ileż ich :o
    Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć Ci miłego czytania! :)

    Pozdrawiam serdecznie, Wiecznie Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, "Dary anioła"! Zabiorę Ci je, ostrzegam :P
    Pozdrawiam serdecznie, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście widzę same cudowności! Nie pozostaje nic innego, niż zazdrość :)
    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).