Liebster Blog Award #5

 

Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Kolejny raz zostałam nominowana do tej nagrody, tym razem przez Kanię z bloga KaniaFrania. Bardzo dziękuję! <3




  1. Gdybyś miał/a przeczytać w życiu tylko jedną książkę, to którą?

    Nie róbcie mi tego! Tylko jedna książka? To przecież nieludzkie :( Ale jeśli już musiałabym coś wybrać, to pewnie padłoby na jakiś obszerny zbiór baśni.
  2. Jacy bohaterowie książek budzą Twoją największą sympatię (niepokorni, mili, cisi, odważni, nietuzinkowi itp.)?

    Bardzo lubię osoby nieśmiałe, introwertyków, bo sama taka jestem. No i zawsze zakochuję się w badboyach :D
  3. Jak najbardziej lubisz czytać: szybko czy wolno?

    To zależy od książki jaką czytam. Jeżeli książka mnie wciągnie, albo chcę ją mieć jak najszybciej za sobą, to przewracam kartki niemal z prędkością światła. Natomiast jeśli czytam książkę, którą chcę się cieszyć dłużej, bo wiem, że ją pokocham, to dawkuję sobie przyjemność.
  4. Dokąd wybrał(a)byś się w swoją wymarzoną, literacką podróż?

    Nie do końca rozumiem. Potraktuję to jako podróż do miejsca opisanego w książce. I w tym miejscu tylko jedna odpowiedź może być dobra i oczywiście jest to Hogwart :)
  5. Jakiego gatunku książek nie lubisz?

    Hmmm... nie mogę powiedzieć, że nie lubię jakiegoś gatunku, bo czytam absolutnie wszystko. Wiadomo, jedna książka mi się spodoba, a inną znienawidzę, ale sięgam po wszystko.
  6. Jaki jest Twój ulubiony pisarz?

    Mam wielu ulubionych pisarzy, więc wymienię kilku: John Green, Jo Nesbo, Dan Brown, Colleen Hoover, J.K. Rowling, Cassandra Clare, Remigiusz Mróz.
  7. Kto zaszczepił w Tobie pasję czytania?

    Zdecydowanie była to moja ciocia, która pożera książki tonami od lat. Przeczytała już pewnie większość zbiorów naszej biblioteki gminnej. Co prawda nie lubi fantastyki, ale kocha kryminały i zaszczepiła we mnie miłość do tego gatunku.

  8. Jaka jest najgorsza książka, jaką czytałaś/eś?

    M.in. Zakład o miłość Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.
  9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

    Mała Syrenka - wersja filmowa.
  10. Jaki jest Twój ulubiony książkowy cytat?

    Może ten:
    (...)od przeszłości nie należy się uwalniać, bo była zła czy dobra: ona po prostu już nie istnieje. Podobnie jak przyszłość. Istnieje natomiast chwila obecna: ty w tym miejscu. W chwili obecnej stoisz przed drzewem, którego nie widzisz, bo patrzysz w przeszłość. Tracisz więc chwilę obecną, bo jej nie dostrzegasz. To tak, jakby Cię tu nie było. Jakbyś wcale teraz nie istniał.
  11. Za co kochasz książki?

    To proste: za wszystko!


P.S. Nadal nie mam laptopa, ani komputera, więc z recenzjami będzie ciężko :'(

9 komentarzy:

  1. Również bardzo lubię kryminały. :) I też prawie zawsze szaleję za książkowymi badboyami. A tak a propos LBA, to nominowałam cię na swoim blogu. Jeśli miałabyś ochotę odpowiedzieć, to zapraszam. ;)
    Kultura Czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam kryminały. Szkoda, że recenzji nie będzie. Uwielbiam je czytać <3

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym nie umiała wybrać jednej książki, to straszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tej nominacji i wiem, jaki to ból nie mieć laptopa czy komputera, kiedy się pisze recenzje :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór jednej książki na całe życie to rzeczywiście NIELUDZKIE. :)
    Bardzo fajne odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację nominacji. Super odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że mamy kilku wspólnych, ulubionych autorów m.in. John Green i J.K.Rowling. Zapraszam do siebie, Maniaczka :)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także nominowałam Cię do LBA :) http://czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hogwart <3 J. K Rowling <3 I też uwielbiam ,,Małą syrenkę'' ♥
    Świetne posty, obserwuję :3
    wercia-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).