July Wrap Up!



Lipiec już za nami, a ja nie mam zielonego pojęcia jak to się mogło stać. Dni dosłownie przelatują mi między palcami, co prawdopodobnie jest spowodowane wkradającą się rutyną, więc czas najwyższy żeby coś zmienić. No, jeszcze nie wiem co, ale coś wymyślę. A dzisiaj zapraszam Was na króciutkie podsumowanie mojego czytelniczego miesiąca :3


Przeczytane:


  1. Miasto kości Cassandra Clare
  2. Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen
  3. Pod kloszem Meg Wolitzer
  4. Córka zjadaczki grzechów Melinda Salisbury
  5. Lato koloru wiśni Carina Bartsch
  6. Ezotero. Córka wiatru Agnieszka Tomczyszyn
  7. Wielki Gatsby F.S. Fitzgerald (audiobook)
  8. Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotr Patykiewicz
  9. Papierowe miasta John Green
  10. Dane wrażliwe Ewa Nowak

Zaczęte, nie skończone:

  1. Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta Claire North

***


~Liczba przeczytanych książek: 10
~Łącznie przeczytanych stron:  3558
co daje około 115 stron dziennie.


~Bilans bloga:

liczba obserwatorów: 112 blogger, 58 google+
liczba postów: 193
liczba wyświetleń od początku bloga: 36 535
liczba komentarzy od początku bloga: 1257


~Co poza tym działo się w lipcu?

Dostałam się na wymarzoną uczelnię i już od października będę mieszkać w Krakowie. I to jest chyba najważniejsze wydarzenie tego miesiąca, bo stała się rzecz niemożliwa i okazało się, że moja w miarę dobrze zdana matura wystarczyła w zupełności, żeby załapać się na studia marzeń.




A jak Wam minął lipiec? :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się na studia. :) No i gratuluję takich wyników. :D

    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Mnie po wakacjach czeka klasa maturalna, mam nadzieję, że mi też uda dostać się na wymarzone studia :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym załapać się na te ''studia marzeń'' :)
    Nieźle, 10 książek to sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przeczytanych ksiażek i dostania się na studia !! ;)

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję :P I takiego wyniku, i dostania się na studia :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się na studia. Niezły wynik w czytaniu i na blogu.

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dostania się na studia - oby to były te wymarzone nie tylko teraz, ale i za 5 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę świetny wynik! Gratuluję dostania się na studia! :* Mi też w ten miesiąc wkradła się okropna rutyna :/

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 książek to naprawdę dużo osiągnięcie :) Gratulujemy dostania się na studia :)

    Nominowałyśmy cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u nas na blogu http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-1-2.html#more /Pozdrawiamy, Claudie i Juliet :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).