T5W: Rzeczy na twoim regale, które nie są ksiązkami


Dzisiejszy temat jest bardzo ciekawy. Dobrze, że niedawno wytargowałam z mamą regał, bo nie miałabym Wam co pokazać. No i przy okazji pomyślałam sobie, że post wzbogacę zdjęciami, żebyście wiedzieli o czym zaraz będę pisać. Zaczynamy? Zaczynamy!
  •  Kubek z zakładkami
    To chyba coś normalnego u każdego książkoholika. Ja mam w pokoju dwa takie kubeczki, jeden na regale właśnie, a drugi na biurku. Oprócz zakładek wrzucam tam różne kartki, czy małe gadżety, jak na przykład broszkę z logo Hogwartu, którą upolowałam w Anglii ;)

  • Drzewko szczęścia
    Czyli pamiątka z pobytu nad Soliną sprzed kilku laty. Ładnie się prezentuje, więc zdobi mój regał.

  • Gniotek
    Stosunkowo nowy item na moich półkach. Niezapomniane wspomnienie dzieciństwa. Zdobyty przez moją mamę na loterii fantowej ;)

  • Figurki z Anglii
    Bo Anglia jest cool! Haha... w każdym razie, dobrze jest mieć jakąś pamiątkę z wyjazdu w tak wspaniałe miejsce ;)

  • Koteł
    Tego oto kota dostałam od siostry. Jest trochę przerażający, ale nic nie szkodzi, i tak go uwielbiam :D






Co zdobi Wasze półki? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy u każdego książkoholika taki kubek to coś oczywistego, ale u mnie akurat jest :). Taki śmieszny z żyrafą :). Na dodatek, oprócz zakładek trzymam w nim takie małe cukiereczki, jak lizaki modne kiedyś były (te białe, z kolorowymi, przejzroczystymi częściami).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wpis. U mnie raczej spokojnie: kubek z zakładkami (oczywiście) i misiek pluszowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurki z Anglii są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim regale prócz książek stoją płyty i lakiery do paznokci. Ale te drugie sporadycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anglia <3 Nie byłam jeszcze, ale bardzo bym chciała :D

    U mnie stoi tylko skarbonka kot/sowa - nie do końca wiem, co to :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Czas Żniw'' i ''Zakon Mimów'' <3
    Najchętniej na półce z książkami miałabym tylko książki, ale musiałam tam dorzucić kurczaka od przyjaciółki, gazety z obrazkami ładnych książek (hahah), a mój brat postawił obok swój drewniany helikopter >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam regału, tylko gablotkę ze szklanymi półkami. Nie mogę tam niestety trzymać zbyt wielu książek, bo to szkło. Obok książek stoi dużo pudełeczek z biżuterią, ale także ramki ze zdjęciami i różne figurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot jest cudny, już go kocham. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety u mnie książki czekają w stosikach na regał na podłodze, bo stwierdziłam, że chce mieć coś w stylu DIY, jednak czasu brakuje na wykonanie zadania :)
    Pozdrawiam,
    subiektywne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).