T5W: Ekscytujące premiery drugiego półrocza 2015



Dzisiaj porozmawiamy o tym, co książkoholicy lubią najbardziej, czyli o premierach książkowych :) W tym roku do księgarń trafiło już całkiem sporo świetnych tytułów, i większość z nich udało mi się nawet zgromadzić, jednak to, co przyniesie reszta roku nadal pozostaje dla nas niespodzianką. Ale wiemy już o niektórych książkach, które pojawią się nakładem polskich wydawnictw jeszcze w tym roku.


  • An Ember In The Ashes Sabaa Tahir

    Książka ma ukazać się nakładem wydawnictwa Akurat, jesienią tego roku. Zagraniczne media, a wszczególności blogerzy i vlogerzy książkowi wypowiadają się o tym debiucie bardzo pozytywnie, a mnie kusi w tym wszystkim ten starożytny Rzym.
  • Golden Son Pierce Brown

    Red Rising dosłownie wbiło mnie w podłogę i od zeszłego roku czekam z niecierpliwością na kontynuację. Wydawnictwo Drageus zapowiadało, że wyda tę książkę bodajże we wrześniu tego roku. To już tak niedługo!
  • Fangirl Rainbow Rowell

    Co prawda nie czytałam jeszcze Eleanory i Parka ale mam już na półce. Ale to nie powstrzyma mnie przed nabyciem kolejnej ksiązki pani Rowell, która ukaże się jeszcze w tym miesiącu :)
  • Oddam ci słońce Jandy Nelson

    Kolejny hit zachwalany przez zagranicznych vlogerów. Podobno to coś dobrego, o czym będę mogła przekonać się w sierpniu. Okładka nie jest tak ładna jak ta zagraniczna, ale cóż, nie narzekam, ważne, że książka będzie u nas.
  • Światło, którego nie widać Anthony Doerr

    Piękna okładka plus same pozytywne opinie i zachęcający opis. Coś dla mnie! A wrzesień już tak niedaleko :)

A na jakie książkowe premiery Wy czekacie? :D

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać "Fangirl" i "Oddam ci słońce", a o reszcie tytułów w ogóle nie słyszałam :O Zapowiadają się równie interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Proszę, odpowiedz na moje pytania, kiedy znajdziesz wolną chwilę. :)
    http://of-books-and-coffee.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-8.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Oddam CI słońce'' kusi samym tytułem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę już przeczytać "Fangirl" bo książka naprawdę mnie kusi :) Czytałam "Eleonorę i Parka" tej autorki, ale bywało dużo przesłodzonych momentów. Mimo to chcę się zapoznać z jej drugą książką.
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej czekam na "Oddam ci słońce" i "Fangirl"

    P.S. Zapraszam na konkurs http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/07/konkurs-pocztowka-dla-ksiazkoholika.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Nominowałam Cię do LBA : http://recenzje-sophie.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O, niech te premiery poczekają, bo mam okropne zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Tobie dowiedzialam się, że "An Ember In The Ashes" zostanie wydane po polsku! Dzięki za informację :)
    Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).