{Stosikowo #11} Czerwcowy stosik & Wrap Up!



Hej, hejo, dobry wieczór :) Dzisiaj przybywam do Was z jednym mega długim postem. Dlaczego? Bo będzie to dwa w jednym! Jeeej :D Ostatnio jestem strasznie nie ogarnięta ze wszystkim mówiąc w wielkim skrócie próbuję się odnaleźć w sytuacji, w której muszę chodzić do pracy i rzeczywiście coś tam robić. I zanim przejdziemy do książek, to muszę się jeszcze pochwalić. Zacznę od tego, że pod koniec maja ustaliłam sobie, że w czerwcu nie kupię żadnej książki, ani jednej. No i zgadnijcie co, udało się! I cieszę się ogromnie, że wreszcie jest lipiec i mogę złożyć zamówienie, które kompletowałam przez cały ostatni miesiąc.



 W minionym już miesiącu czerwcu wpłynęło do mnie 16 książek, 13 książek to egzemplarze recenzenckie, 2 to zakupy z maja, a 1 to książka, którą dostałam.

Stos po lewej

  • Pod kloszem Meg Wolitzer egz. rec. od wydawnictwa Bukowy Las
  • Nie do pary Ewa Nowak egz. rec. od wydawnictwa Egmont Literacki
  • Ścieżki Avenidów Agnieszka Grzelak egz. rec. od wydawnictwa W drodze
  • Do wszystkich chłopców, których kochałam Jenny Han kupiona na promocji na empik.pl
  • Korona w mroku Sarah J. Mass jw.
  • Ezotero. Córka wiatru Agnieszka Tomczyszyn egz. rec. od wydawnictwa MG
  • Każdego dnia David Levithan egz. rec. od wydawnictwa Dolnośląskiego
  • Gregor i niedokończona przepowiednia Suzanne Collins egz. rec. od wydawnictwa IUVI

 Stos po prawej

  • 7 razy dziś Lauren Oliver otrzymana od wydawnictwa Otwartego w ramach akcji promocyjnej
  • Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta Claire North egz. rec. od wydawnictwa Świat Książki
  • Lato koloru wiśni Carina Bartsch egz. rec. od portalu Gildia.pl
  • Córka zjadaczki grzechów Melinda Salisbury egz. rec. od wydawnictwa Zielona Sowa
  • Blogowanie o facetach Ania Dollow egz. rec. od wydawnictwa Nowy świat
  • Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen egz. rec. od wydawnictwa Znak
  • Bieguni Olga Tokarczuk egz. rec. od wydawnictwa Literackiego
  • Prawiek i inne czasy Olga Tokarczuk jw.




June Wrap Up!

Przeczytane:


  1. Maybe someday Colleen Hoover
  2. Magisterium. Próba żelaza Holly Black & Cassandra Clare
  3. Ucząc psa czytać Jonathan Carroll
  4. Kroniki Nicka: Nieskoczoność Sherrilyn Kenyon
  5. Zaginiona kartoteka. Ostatnie dni Lorien Pittacus Lore
  6. Nie do pary Ewa Nowak
  7. Gregor i niedokończona przepowiednia Suzanne Collins
  8. Czarodzieje Lev Grossman
  9. Każdego dnia David Levithan

Zaczęte, nie skończone:

  1. Miasto kości Cassandra Clare


***

~Liczba przeczytanych książek: 9
~Łącznie przeczytanych stron: około 2860
co daje około 95 stron dziennie.


~Bilans bloga:

liczba obserwatorów: 100 blogger, 57 google+
liczba postów: 175
liczba wyświetleń od początku bloga:  31 754
liczba komentarzy od początku bloga: 1102


~Co poza tym działo się w czerwcu?
  • Zaczęłam nową pracę w placówce kulturowej i jest świetnie. Do moich obowiązków należy przede wszystkim obsługa medialna wydarzeń i imprez kulturowych, prowadzenie fanpage i bloga, więc jestem w swoim żywiole :D
  • Odebrałam wyniki matur, które okazały się lepsze niż się spodziewałam. Jeeej! Teraz tylko trzymajcie kciuki żeby mnie przyjęli na wymarzoną uczelnię :3
  • Nie kupiłam ani jednej książki, chyba warto o tym wspomnieć :p
  • Nawiązałam kilka nowych współprac, z wydawnictwami Znak, Świat Książki i Dolnośląskim.



A jak Wam upłynął ten cudowny miesiąc? :*

7 komentarzy:

  1. Ooo, KHS widzę :D Uwielbiam covery, które... ogarnia...? reżyseruje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO, Do wszystkich chłopców, których kochałam! Ogromnie polecam <3
    I gratuluję, że udało Ci się nie kupić żadnej książki w czerwcu ;) Ja kupiłam tylko dwie książki i jestem dumna ^^. Na początku roku miałam ponad 80 nieprzeczytanych książek, a teraz już tylko 36 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej, kompletnie zadnej? :o podziwiam! Stosik piękny i nawet nie wymieniam czego ci zazdroszczę bo musiałabym wymienić 80% :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam ''Ezotero....'' i ''Blogowanie...'', całej reszty zazdroszczę i gratuluję przeczytania tylu cudeniek. U mnie też stosik :)

    skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/1-stosik-czerwcowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju gratuluje sukcesów w poprzednim miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takie wyniku i tylu nowych wspólprac z wyd :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, tyle cudeniek od wydawnictw! Ale z Ciebie szczęściara! Życzę miłej lektury i udanego lipca :) Poza tym gratuluję czerwcowych wyników :))

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).