Pierwsze urodziny bloga


Hej kochani!
Tak wiem, drugi post tego samego dnia. No ale nie mogłam przepuścić okazji żeby oznajmić Wam, że ZaczytanaBlondynka dzisiaj kończy roczek! Jeeej! Tak szczerze mówiąc, to nie mam zielonego pojęcia kiedy minęło tyle czasu. I cieszę się, że blogowanie wciągnęło mnie na tyle, że piszę już dla was okrągłe 12 miesięcy. 

Dzisiaj nie będzie długiej notki z analizami, ani wielkimi podsumowaniami. Chcę tylko napisać kilka słów o tym jak blog wpłynął na moje życie, oraz podziękować Wam za to, że tak ciepło przyjęliście mnie w Internecie.


Dobra, zacznę od tego, że ZaczytanaBlondynka powstała w efekcie nudy, która ogarnęła mnie na początku wakacji. Książki czytałam od zawsze, a przynajmniej odkąd pamiętam, więc i na wakacje '14 wypożyczyłam sobie kilka książek. W bardzo krótkim odstępie czasu przeczytałam Gwiazd naszych wina, Niezgodną i W otchłani. Każda z tych książek była tak świetna, że w kółko opowiadałam o każdej z nich mojej siostrze, która niby coś czyta, ale rzadko i nie za wiele. Ciężko było z nią rozmawiać wiedząc, że nie za bardzo interesuje ją to o czym mówię, pomijając już to, że prawdopodobnie minie sporo czasu zanim przeczyta te książki. Wśród moich znajomych też nie ma z kim pogadać o książkach, więc zaczęłam szukać innego sposobu, by wyrazić swoją opinię o tym, co przeczytałam. No i znalazłam blogi z recenzjami książek. Tego samego dnia utworzyłam swojego bloga, i jakoś tak powoli zaczęło się to wszystko rozkręcać.

Pierwszą książkę do recenzji dostałam jakoś pod koniec sierpnia od autorki, sama o nią poprosiłam i byłam podekscytowana jak mało kto. A we wrześniu napisała do mnie przemiła Pani z pewnego małego wydawnictwa z pytaniem czy nie miałabym chęci recenzować serii książek dla młodzieży, które właśnie wydają - kto był ze mną od początku pewnie pamięta o jakie książki chodzi. To był dla mnie szok, ale chyba dopiero wtedy zdałam sobie sprawę z tego, że recenzowanie książek to naprawdę ciężka praca. Nie zrozumcie mnie źle, nie chcę żeby ktokolwiek pomyślał, że założyłam bloga tylko po to by dostawać książki za darmo, bo tak nie jest. Nie o to w tym wszystkim chodzi. Piszę dla własnej przyjemności, tak samo jest z czytaniem, a to, że bardzo wcześnie zaczęłam pisać z zapytaniem o egzemplarze do recenzji świadczy tylko o mojej nadpobudliwości - po prostu nie mogłam się powstrzymać.

Przez rok zbudowałam całkiem niezłą biblioteczkę. Zaczynałam z jakimiś 20 książkami, teraz mam ich ponad 150. Wkręciłam się w czytelnictwo na maksa i cały czas staram się podtrzymywać swoją pasję i poznawać coraz to nowe tytuły. Wiadomo jednak, że czasami jest gorszy dzień, tydzień, a nawet miesiąc, kiedy czytać się po prostu nie chcę, a wtedy po prostu sobię odpuszczam. Teraz staram się wynieść swoje książkowe doświadczenia na wyższy poziom - zaczynam przekonywać się do audiobooków.

No i wreszcie, chcę z całego serducha podziękować każdemu z Was - każdemu, kto choć raz wszedł na mojego bloga, przeczytał mój tekst, zostawił komentarz w postaci kilku miłych słów. Dzięki, że zawsze ze mną byliście, i nadal jesteście, mam nadzieję, że nasze grono będzie się stale rozrastać. Jak do tej pory poznałam w Internecie kilka naprawdę ciekawych osób, z którymi staram się utrzymywać stały kontakt. Wiem jednak, że fajnych osób jest w naszej społeczności jeszcze wiele, więc mam do Was prośbę. Wy wiecie już o mnie co nieco, ale ja mam wrażenie, że znam tylko niektórych z Was, dlatego jeżeli tylko chcecie, będzie mi bardzo miło Was poznać, wymienić się doświadczeniami, czy po prostu pogadać. Zachęcam każdego gorąco do napisania mi kilku słów o sobie na mojego maila (oliwiapotocka@wp.pl) albo w wiadomości na fanpage'u (Blondynka w sieci), bardzo chętnie poznam każdego, kto odważy się do mnie napisać :)

Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że cały ten tekst jakoś się klei, bo napisałam wszystko to, co tłukło mi się w głowie od dłuższego czasu. Tak na koniec może wspomnę, że niedługo rusza mój kanał na YouTube (oby tym razem się udało! ;) )

Trzymajcie się cieplutko! :*

19 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać aż wystartujesz na YouTube! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynałyśmy podobnie, bardzo żałowałam, że moja mama coraz mniej czyta, więc założyłam bloga, by ją jakoś zachęcić i znaleźć kogoś podobnego o mnie. Teraz, gdy już mam jakieś doświadczenie i kilka współprac rzadziej odwiedzam bibliotekę i trochę mi tego szkoda, ale widzę, jak rośnie moja biblioteczka, a mama częściej do niej zagląda i nie żałuję ani godzin z blogiem. Tobie życzę mnóóóóóóstwo wytrwałości i dobrego wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dobry wzrok by się przydał, dziękuję <3

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.Czekam na Twój kanał na YouTube ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie dam plamy z tym kanałem ;p Dziękuję :*

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Pamiętam, jak mój blog obchodził swoją pierwszą rocznicę, ech...
    Życzę kolejnych owocnych lat i mnóstwa przeczytanych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie, wielkie gratulacje. Oby kolejne lata były równie owocne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i wszystkiego najlepszego :D Życzę Ci kolejnych lat blogowanie i wielu cudownych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i 100 lat dla bloga (no i dla ciebie przy okazji, bo blog sam się nie poprowadzi hah :D)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).