Akcja ,,ReadWeek #2''


Hej, hej! Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współorganizawania akcji ReadWeek. No i zgodziłam się, bo w sumie czemu nie. I tak oto piszę tu teraz dla Was ogólne założenia akcji, zadania jakie dla Was przygotowaliśmy oraz zapowiedź bardzo specjalnego instagramowego konkursu. Ale tego wszystkiego dowiecie się w rozwinięciu posta :)



Zadania

Razem z pozostałymi organizatorami ułożyliśmy dla Was pięć zadań. Tak jest optymalnie. No i oczywiście możecie czytać co tylko chcecie jeżeli zadania wydają się Wam zbyt wymyślne, ale będzie fajnie jak wykonacie choć jedno z nich :)

  1. Zacznij serię - To chyba w miarę oczywiste. Wybieramy i czytamy pierwszą ksiązkę serii.
  2. Przeczytaj książkę polskiego autora - Cudze chwalicie, swego nie znacie! I dlatego zachęcamy Was do zapoznania się z choć jedną ksiązką rodzimego autora. Po sobie wiem, że polska literatura rzadko jest dla młodego czytelnika atrakcyjna, ale warto dać naszym szansę, bo Polacy nie gęsi, iż swój język mają!
  3. Przeczytaj ostatnio zdobytą książkę - Każdy książkoholik uwielbia kolekcjonować książki. Proste! Więc wybieramy książeczkę, która zasiliła naszą półkę niedawno.
  4. Przeczytaj książkę nowego dla Ciebie autora - Trzeba poznawać nowe, wychodzić poza to, co już znamy i dlatego namawiamy do poznania nowego autora i jego prozy.
  5. Przeczytaj książkę, którą ktoś Ci polecił, nie ważne czy była to siostra, brat, tata, mama, czy jakiś blogger/vlogger.


Instagramowy Fun!

Druga edycja akcji ReadWeek jest ściśle związana z Instagramem. Będzie nam bardzo miło jeśli podczas tego czytelniczego eventu będziecie pokazywać nam co czytacie, jak czytacie, oraz jak się z nami bawicie. Już od dzisiaj zapraszamy do pokazywania nam książek, które macie zamiar czytać - oznaczajcie je tagiem #ReadWeekTBR. Kolejnym tagiem, który może Wam się przydać jest #ReadWeek, czyli ogólny hashtag dla akcji.

Konkurs także będzie przeprowadzany na Instagramie. Jedyne co musicie zrobić to dodać zdjęcie, na którym pokażecie nam jak czytacie/ jak się bawicie podczas ReadWeeku i oznaczycie je tagiem #RWkonkurs. Do wygrania są książki-niespodzianki oraz okołoksiążkowe gadżety. Konkurs rusza w poniedziałek i będzie ogłoszony na moim instagramie.

UWAGA! Żeby brać udział w akcji nie trzeba koniecznie mieć Instagrama, swoje postępy mozna publikować równike dobrze na blogu ;)

Co będę czytać?

A jeśli zastanawiacie się co ja będę czytać podczas tej akcji, to już rozwiewam wszelkie wątpliwości.

  1. Córka zjadaczki grzechów Melinda Salisbury
  2. Dni krwi i światła gwiazd Laini Taylor
  3. Ezotero. Córka wiatru Agnieszka Tomczyszyn
  4. Pod kloszem Meg Wolitzer
Możliwe, że dorzucę jeszcze jakąś książkę, jeśli uda mi się przeczytać ww książki przed końcem akcji, ale nie wiem. Nie chcę wybrać za dużo, żeby nie czuć presji.


Ode mnie jak na razie tyle. Zachęcam do śledzenia mojego Instagrama @zaczytanablondynka, gdzie na bieżąco będę informować co czytam i jak mi idzie.
Buziaki :* <3

19 komentarzy:

  1. Wezmę udział w zabawie, ale gorzej będzie z instagramowym konkursem, bo przeczytane przeze mnie książki będą w większości ebookami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zawsze można zrobić zdjęcie czytnikowi ;)

      Usuń
  2. 06.07-12.06? Od lipca do czerwca o.O
    Na pewno wezmę udział :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale gafa! Dobrze, że ktoś jeszcze jest czujny :)

      Usuń
  3. Chętnie wzięłabym udział, ale nie mam instagrama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć Instagrama żeby wziąć udział w akcji :) Swoje postępy można publikować na blogu :)

      Usuń
  4. A ja po przyjemnym tygodniu z czerwcowym BookAThon'em mam ochotę na więcej, więc chętnie się przyłączę do drugiej tego typu akcji! :)

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział i na ig i na blogu :) W końcu zmotywuję się do czytania :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/07/czas-zniw-samantha-shannon.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, kusisz. ;) Do poniedziałku jeszcze masa czasu, zobaczymy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę wziąć udziału, bo ten termin to akurat termin moich wakacji nad morzem i nie będę podczas nich dużo czytać ^^
    Z polskich autorów mogę ci polecić: Ćwieka, Żulczyka (przynajmniej "Zrób mi jakąś krzywdę" czytałam i było fajne), Sapkowskiego, Berenikę-Miszczuk i jej "Wilka" oraz serię o Wiktorii Biankowskiej :)

    Ale daj znać o kolejnej edycji zabawy ^^ Chętnie wezmę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rekomendacje :) Ćwieka już czytałam, Sapkowskiego zaczynam w tym miesiącu, a resztę na pewno sprawdzę :)
      Udanego wypoczynku :D

      Usuń
  8. I tak biorę udział w bookathonie (grupa Hooked on books na goodreads jakby kogoś interesowało) w tym czasie, więc czemu by nie! :D Wchodzę w to, w końcu trzeba dobrze wykorzystać wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Może w końcu uda mi się zmotywować do czytania więc chętnie wezmę udział! ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, nie dam rady wziąć tym razem udziału, ale z pewnością będę śledzić Twoje postępy ;)
    Zapraszam serdecznie!!!!
    pozarty-przez-ksiazki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, ale ja muszę trochę odpocząć po Bookathonie :) W każdym razie będę śledziła wasze poczyniania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w tym read Week-u i sprawdze, czy pojdzie mi on lepiej niz Bookathon

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Na pewno wezmę udział, to będzie mój pierwszy tego typu konkurs na moim blogu!
    Pozdrawiam,
    subiektywne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).