{Premiera} Tuż za rogiem - Magdalena Kawka, Robert Ziółkowski



 Już dziś, tj. 29 czerwca ma premierę książka Tuż za rogiem autorstwa Magdaleny Kawki oraz Roberta Ziółkowskiego. Wiecie, że zazwyczaj nie czytam polskich autorów, o czym zresztą przypominam przy każdej okazji, ale wyjątki się zdarzają i ta książka do takich wyjątków należy. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Zysk i S-ka już niedługo będę miała szansę przeczytać ten twór i go dla Was zrecenzować. A tymczasem zapraszam do rozwinięcia, gdzie możecie zapoznać się z opisem książki :)

Czy to jest jeszcze miłość? Tomek, odnoszący sukcesy biznesmen. Monika, niespełniona malarka. Dawna miłość i fascynacja innością odleciały w siną dal. Rozczarowani małżeństwem, oddalili się od siebie i wygląda na to, że nie ma szans na porozumienie. Skupieni na sobie, nie zwracają uwagi na to, co dzieje się tuż za rogiem. Dopiero pojawienie się tajemniczego mężczyzny, w długim płaszczu z wyszytą na plecach klepsydrą, uruchomi ciąg dramatycznych zdarzeń. Lawina toczy się coraz szybciej - morderstwo, wypadek, zdrada i utrata pracy. Monika i Tomek muszą się z tym zmierzyć i odnaleźć swoją miłość.

"Mądrze opowiedziany kameralny małżeński dramat zdominowany przez sztuczne gesty. Czym wypełnić pustkę rodzącą się na zgliszczach związku? To jedna z tych historii, które długo nie dają o sobie zapomnieć."
Katarzyna Stec,
(katarzynastec.wordpress.com)


4 komentarze:

  1. Może być ciekawie ;)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś do mnie nie przemawia, ale może Twoja recenzja mnie zachęci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskich autorów też czytam od święta. Poza Cherezińską i Miszczuk rzadko po jakichkolwiek sięgam regularnie. Natomiast fabuła zdaje się dosyć ciekawa, dlatego poczekam na Twoją recenzję i wtedy się okaże ;) Ale faktem jest - takiego gatunku jak dramat małżeński nie czytałam już od baaardzo dawna.

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).