May Wrap Up!



Mimo, że w maju miałam matury, to i tak nie przeszkodziły mi one w czytaniu. Tzn. przez pierwsze dwa tygodnie nie czytałam prawie wcale (większość dnia przesypiałam), ale potem poszło z górki :) Zapraszam na podsumowanie miesiąca!



Przeczytane:


  1. Love, Rosie Cecelia Ahern
  2. Tak blisko Tammara Webber
  3. Wielki błękit Jennifer Donnelly
  4. Dziewczyna ognia i cierni Rae Carson
  5. Tak krucho Tammara Webber (ebook)
  6. Czarne skrzydła Sue Monk Kidd
  7. Kochani, dlaczego się poddaliście Ava Dellaira
  8. Amulet. Łowcy Potworów Karolina Cielas
  9. Poduszka w różowe słonie Joanna M. Chmielewska
  10. Lilith. Dziedzictwo Jo.E. Rach
  11. Musimy coś zmienić Sandy Hall
  12. Malfetto. Mroczne Piętno Marie Lu
  13. Król Szamanów Tom 1 (ebook)
  14. Król Szamanów Tom 2 (ebook)
  15. Król Szamanów Tom 3 (ebook)




Zaczęte, nie skończone:


Tak wiem. Te dwie książki będą się za mną ciągąć w nieskończoność ;p
  1. Odyssey One
  2. Lalka Bolesław Prus
  3. Maybe Someday Colleen Hoover






~Liczba przeczytanych książek: 15
~Łącznie przeczytanych stron: około 4779
co daje około 154 strony dziennie.



~Bilans bloga:


liczba obserwatorów: 97 blogger, 54 google+
liczba postów: 162
liczba wyświetleń od początku bloga: 28 257
liczba komentarzy od początku bloga: 991

~Co poza tym działo się w maju?
  • Matury, które jakimś cudem przeżyłam.

A ile książek Wam udało się przeczytać w maju? :)


11 komentarzy:

  1. Jak ty to robisz? Zazdroszcze :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło po prostu. Sama bardzo nie wiem jak mi się to udało ;)

      Usuń
  2. Ile książek przeczytanych :o Jak Ty to zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale jestem z siebie dumna :3

      Usuń
  3. Wow! Gratuluję! :D Moje wyniki przy twoich mogą się schować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Ja przeczytałam trochę mniej, ale i tak jestem zadowolona.
    A piosenka "Maybe someday" jest cudna <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników. To był dla Ciebie dobry miesiąc jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z Twojego stosika bardzo chciałabym przeczytać.To dobrze,że przeżyłaś matury , zaczytanego i miłego czerwca życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, tyle ciekawych książek przeczytanych :)
    Czekam na ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).