Sztukoterapia ART DECO 100 Antystresowych Kolorowanek




Ostatnio na polski rynek wkroczyły tzw. antystresowe kolorowanki i od razu stały się prawdziwym przebojem. Każdy pragnie wyzwolić swoje wewnętrzne dziecko i pokolorować sobie troszeczkę, by oderwać się od ponurej rzeczywistości i odreagować stres jaki przynosi nam dzień codzienny. Wydawnictwa wychodzą nam na przeciw i publikują coraz więcej coraz to różniejszych zbiorów dla łaknących więcej odbiorców.



Sama chciałam przekonać się co w tym wszystkim takiego cudownego, więc byłam przeszczęśliwa kiedy nadarzyła się okazja otrzymania tej oto pięknej książki pełnej pustych szablonów do kolorowania od wydawnictwa Egmont. No i nie ukrywam, że bardzo chciałam uruchomić moje kredki, które kupiłam w wakacje i nie miałam okazji ich wypróbować. 

Książka dotarła do mnie bardzo szybko i zaraz po wyjęciu jej z koperty wpadłam w zachwyt totalny, bo wydanie jest po prostu boskie. Twarda okładka i grube strony, to po prostu marzenie dla amatorów tego typu publikacji. A do tego te wzory, ornamenty i motywy. Cód, miód i orzeszki! Aż żal kolorować, takie jest to wszystko piękne. Ale widząc takie nieożywione szablony, aż ręka świeżbi do ich pokolorowania! Dzisiaj zaprezentuję Wam kilka zdjęć czystych stron zbioru, ale jeśli chcecie zobaczyć jak radzę sobie z uzupełnianiem, to dajcie znać i niegługo postaram się zrobić kolejny post, w którym pokażę Wam mój progres.





Odkryj dwa spośród najważniejszych stylów artystycznych XX wieku: art nouveau i art deco. Art nouveau, które pojawiło się podczas belle epoque, jest hymnem do natury, spiralnych ornamentów i kobiecych kształtów. Art deco, powstałe w szalonych latach 20., przeciwnie: uprzywilejowało geometrię, składając hołd innowacjom przemysłu. Świat zmysłowy i poetycki z jednej strony, czysta elegancja z drugiej. Zachwyć się kolorami, które ożywiają ten zbiór motywów i inspiracji.

Odpręż się i odkryj przyjemność tworzenia.


Wszystkie kolorowanki zawarte w książce to klasyczne wzory Art Deco i Art nouveau. Niektóre z nich to odwzorowania realnych dzieł wykonanych w jednym z tych stylów i na końcu mamy spis wszystkich kolorowanek i ich pochodzenia.





Mogłabym fotografować tę książkę na okrągło, taka jest piękna. Ja jestem zachwycona. Zarówno wykonaniem jak i pomysłem na ten zbiór. Powiedzcie mi co Wy sądzicie na temat takich publikacji w omentarzach, a ja zmykam do kolejnej kolorowanki. Bajo :)

PS. Za książkę dziękuję oczywiście wydawcy!

5 komentarzy:

  1. Genialne! Widziałam na Targach i wydane jest to naprawdę w przepiękny sposób, więc muszę sobie zamówić! Koniecznie wstaw zdjęcia pokolorowanych przez siebie wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że bardziej stresowałabym się przy takiej ilości wzorów, aniżeli relaksowała hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia pokolorowanych stron :D Takie drobiazgowe kolorowanie nieźle odstresowuje - do tego jak na razie służy mi "Zniszcz ten dziennik" ;)

    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa! Chętnie bym sama pokolorowała

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).