{Stosikowo #10} Majowe książkowe szaleństwo :)


Maj napawał mnie takim strachem, a teraz jest już za mną. Uff... Matury z głowy, teraz zamieszanie z rekrutacją na studia.Co z tego, że jeszcze nie wiem gdzie i na co. Może mnie olśni w najbliższym czasie. Dzisiaj chcę Wam pokazać książki, które gromadziłam przez cały ten piękny, pachnący bzem miesiąc.



A oto one, gwiazdy wieczoru! W maju uzbierałam aż 17 książek, z czego12 to książki do recenzji, 2 to egzemplarze finalne i 3 to zakupy własne.

Stos 1
  • Girl Online Zoe Sugg - egzemplarz finalny otrzymany od wydawnictwa Insignis [recenzja]
  • Tak blisko Tammara Webber - zakupiona poprzez OXL za jakąś dyszkę, przeczytana i pokochana. Nie planuję pisać recenzji, ale jak chcecie, to dajcie znać w komentarzach :)
  • Harry Potter i kamień filozoficzny J.K. Rowling - zakupiony na arosie
  • Maybe Someday Colleen Hoover - j.w.
  • Musimy coś zmienić Sandy Hall - recenzencki od wydawnictwa Pascal
  • Amulet. Łowcy Potworów Karolina Cielas - recenzencki od wydawnictwa Novae Res [recenzja]
  • Lilith. Dziedzictwo Jo.E. Rach - j.w.
  • Poduszka w różowe słonie Joanna M. Chmielewska - recenzencki od wydawnictwa MG
Stos 2
  • Wielki Błękit Jennifer Donnelly - recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa [recenzja]
  • Malfetto. Mroczne Piętno Marie Lu - j.w.
  • Magisterium. Próba żelaza Holly Black&Cassandra Clare - recenzencki od wydawnictwa Albatros
  • Ucząc psa czytać Jonathan Carroll - niespodziewajka od portalu Gildia.pl
  • Szczury Wrocławia. Chaos Robert J. Szmidt - recenzencki od portalu Gildia.pl
  • Kroniki Nicka. Nieskończoność Sherrilyn Kenyon - j.w.
  • Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotr Patykiewicz - recenzencki od wydawnictwa SQN
  • Zakon Mimów Samantha Shannon - egz. finalny od wydawnictwa SQN [recenzja]
  • Listy niezapomniane - recenzencki od wydawnictwa SQN

Także jak widzicie zbiera się tego sporo, tylko kiedy ja to wszystko przeczytam? Z tych wszystkich książek przeczytałam 10, więc i tak nie jest źle. A teraz w końcu mam wakacje i coś czuję, że czytanie wymknie mi się spod kontroli. O moje wyzwanie '100 książek w 2015' się nie martwię, bo jestem już na półmetku. 

A jakie książki zawitały do Was w tym miesiącu? Pochwalcie się w komentarzach :)

21 komentarzy:

  1. Jaki piękny stosik, tylko pozazdrościć ;) Ja w maju zdobyłam tylko 3 książki, ale 1 czerwca może wpadną mi jakieś bonusy od rodziców :D Chciałabym zobaczyć recenzję 'Tak blisko' Tammary Webber :)

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny stosik. Zazdroszczę :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę "Malfetto"! -_- Niniejszym tego Ci najbardziej zazdroszczę (i wszystkim innym blogerom. ;p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego stosiku mam jedynie HP i Maybe Someday. Ale książki cieszą oko tak czy siak :)
    U mnie w maju również było małe majowe szaleństwo, bo do biblioteczki przywędrowało aż 15 książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, ile książek! Teraz nic tylko czytać :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile książek!
    Życzę miłej lektury przy jej czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stosiki, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik naprawdę świetny, życzę przyjemności z czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow :) Ile książków !! Gratuluję takiego stosiku :)

    recenzje-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos! Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos! "Tak blisko" również uwielbiam! Z kolei na takie książki jak "Maybe someday", "Musimy coś zmienić" oraz "Girl online" mam wielką ochotę! Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci wszystkie trzy, jednak skłamałabym mówiąc, że Maybe someday nie jest najlepszą z nich ;)

      Usuń
  12. 100 w rok - chciałabym, obecnie nadrabiam i aż sama się sobie dziwię hhaha :)
    Teraz mam w planach przeczytać wszystko, co z biblioteki, oddać, wziąć się za swoje zakupione, a później odświeżyć współprace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak narazie staram się 'wyczytać' wszystkie współpracowe książki, bo trochę mi się ich nazbierało, a w międzyczasie sięgam po własne. Zależy od humoru :)

      Usuń
  13. Świetny stos ,niestety nic stąd nie czytałam ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity stosik! Mam "Listy niezapomniane" i choć przeczytałam dopiero kilka stron, wiem,że będzie to wspaniała lektura ;)

    subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tu kilka książek, które sama chciałabym kupić, przeczytać i pokochać <3. Jednak staram się już nic nie kupować do września, by znacznie zmniejszyć moje TBR ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę kilka powieści, które chętnie bym Ci podkradła ;) Mogę jednak z całego serca, z własnego doświadczenia polecić Malfetto. Mroczne Piętno. To naprawdę coś nowego, coś co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło c;
    Pozdrawiam i życzę miłych lektur c;
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po i zgadzam się w 100%! To książka jak najbardziej wyjątkowa :)

      Usuń
  17. Wow! Całkiem pokaźny stosik!
    Najbardziej polecam "Maybe Someday".

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam i jestem zachwycona :3 <3

      Usuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).