{Kącik językowy} English Matters Nr 52 & Deutsch Aktuell Nr 70



Witam Was kochani w kolejnym kąciku językowym. Wiem, wiem, jak na razie spotykamy się tu tylko przy okazji wspomnianych w tytule magazynów, ale niedługo powinno to się zmienić, bo już szykuję dla Was posty z tym jak ja uczę się języków i różnymi historyjkami z tym związanymi. A dzisiaj jeszcze raz zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią o kolejnych numerach magazynów English Matters i Deutsch Aktuell.




Tak oto prezentują się nowe numery magazynów językowych od Colorful Media. Równie piękne na zewnątrz, jak i wewnątrz, nieprawdaż?



Przechodząc do English Matters, to jak zwykle mam kilka ulubionych artykułów, którymi zaraz się z Wami podzielę. Już pierwsze strony bardzo mnie zainteresowały. Mówię tu o dziale This and That, w któym w tym numerze pojawiły się mini-recenzje trzech książek. Kolejne strony i artykuł o serialu Friends, dzięki któremu mogłam dowiedzieć się nieco więcej o samej produkcji, bo sam serial uwielbiam. Nie mogę, po prostu nie mogę nie wspomnieć o tekstach poświęconych założycielom CD Project, oraz zespołowi Queen i kochanemu Kubusiowi Puchatkowi, no po prostu cudo! Na dokładkę serdecznie polecam Wam artykuł Smart Talk, naprawdę warto wiedzieć o co chodzi i z czym się to je.


W nowym numerze Deutsch Aktuell także znalazłam coś dla siebie. Największą sympatią zapałałam do artykułu Schweizer Traditionen, można się naprawdę dużo dowiedzieć. Także tekst z działu Reise, czyli w wolnym tłumaczeniu Podróże przyciągnął mój wzrok. A rozchodzi się w nim o Berno, czyli stolicę Szwajcarii. Podróżowanie to moja bajka, cóż się dziwić ;)

1 komentarz:

  1. Niestety numer 70 Deutsch Aktuell przegapiłam, ale dzisiaj już wzięłam się za 71! A na English Matters też mam chrapkę, ale 20zł na magazyny to już chyba dla mnie za dużo, biorąc pod uwagę, ile miesięcznie wydaję na książki :P

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).