April Wrap Up!


Z lekkim spóźnieniem, ale dodaję podsumowanie minionego miesiąca. Zapraszam!


Przeczytane:


Kwiecień zaczęłam od lektury Zakonu Mimów i to właśnie z tą książką i górą chusteczek spędziłam święta. Zaraz po Wielkanocy przyszła do mnie książka Duff i od razu się za nią zabrałam. Kilka dni później kurier przywiózł mi Starter, więc nie pozostało mi nic innego jak go przeczytać. Uwiązanych przeczytałam w jeden wieczór. Potem nareszcie udało mi się skończyć Zbrodnię i karę. W międzyczasie poczytywałam też Odłamki, które skończyłam tego samego dnia co dzieło Dostojewskiego. Po tych dwóch cięższych lekturach chciałam przeczytać coś lekkiego, więc wybrałam Zaufaj mi, czyli historię z Zaczekaj na mnie z perspektywy Camerona. Cudowne tu i teraz czytałam bardziej dla relaksu i zabicia stresu związanego z ostatnim tygodniem przed maturą. A Złego Jednorożca czytałam przez cały miesiąc i udało mi się go skończyć w ostatni dzień kwietnia.

Zaczęte, nie skończone:


Tak... Odyssey One nadal czytam po kawałku, strasznie ciężko mi się wciągnąć w tę książkę. Lalkę chciałam przeczytać przed maturą, ale już raczej mi się nie uda ;p






~Liczba przeczytanych książek: 9
~Łącznie przeczytanych stron: około 3782
co daje około 126 stron dziennie.



~Bilans bloga:


liczba obserwatorów: 89 blogger, 51 google+
liczba postów: 147
liczba wyświetleń od początku bloga: 25 762
liczba komentarzy od początku bloga: 877

~Co poza tym działo się w kwietniu?
  • Nawiązałam nowe współprace stałe z wydawnictwami Albatros i Mira,oraz jednorazowe, które mogą zaowocować dalszą współpracą z wydawnictwami Bukowy Las, Insignis i Zielona Sowa.
  • Skończyłam szkołę, a mianowicie liceum ogólnokształcące o profilu humanistyczno-medialnym, z wyróżnieniem!
  • I to by było na tyle. Taki niejaki był ten miesiąc.

A co u Was kochani? :3


9 komentarzy:

  1. U mnie kwiecien bardzo slaby :/
    love-ksiazki.blogspot..com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lalka" mnie przeraża... obawiam się, że będzie na maturze. Chyba nie zdążę jej już przeczytać, prawda? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe wyniki. Dla mnie kwiecień był również udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i ukończenia liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślnie napisanej matury. Będę trzymał kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podkradłabym "Zaufaj mi" ^^
    Powodzenia jutro ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odłamki właśnie czytam, Zbrodnia i Kara będzie następna :)

    Gratuluję ukończenia szkoły z wyróżnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ci się podobał "Zakon Mimów"? ;)

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakon Mimów jak dla mnie świetny, powiem nawet, że podobał mi siębardziej od Czasu Żniw. Recenzja jest na blogu :)

      Usuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).