{Zapowiedź} Starter - Lissa Price








starter-720x300-straciła rodziców

 Dzisiaj ma miejsce premiera tej pięknej książki. Starter Lissy Price od dzisiaj zacznie podbijać serca polskich czytelników. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Albatros, już niedługo będę miała szansę przeczytać tę książkę i już nie mogę się doczekać. Także możecie się spodziewać recenzji, a tymczasem zostawiam Wam na zachętę opis, fragment oraz zwiastun książki :)





STARTER
Lissa Price
tytuł oryginału: STARTERS
literatura anglojęzyczna
tłumaczenie: Elżbieta Piotrowska
liczba stron: 400
ISBN: 978-83-7885-678-8
oprawa: miękka bez skrzydełek

data wydania: 8 kwietnia 2015
Callie straciła rodziców, kiedy wojna bakteriologiczna zmiotła z powierzchni ziemi wszystkich w wieku między 20 a 60 lat. Ona i jej młodszy brat, Tyler, uciekają, aby mieszkać na odludziu wraz z przyjacielem Michaelem, i walczą z regenatami, którzy byliby w stanie zabić ich choćby dla ciastka. 
 
Jedyną nadzieją Callie jest „Prime Destinations”, niepokojące miejsce w Beverly Hills, rządzone przez tajemniczą postać znaną jako Old Man. Ukrywa nastolatków, aby wypożyczyć ich ciała Endersom – seniorom, którzy chcą być znowu młodzi. Callie wie, że pozyskane w ten sposób pieniądze utrzymają ją, Tylera i Michaela żywych, więc zgadza się być dawcą. Ale neurochip, który został umieszczony w jej głowie, ma awarię i Callie budzi się w życiu Helen – kobiety, która wypożyczyła jej ciało. Mieszka w jej domu, jeździ jej samochodami i umawia się z wnukiem senatora. Wszystko wygląda jak w bajce, dopóki Callie nie odkrywa, że Helen zamierza robić coś więcej, niż tylko imprezować – a plany Prime Destinations są dużo gorsze, niż Callie mogła sobie kiedykolwiek wyobrazić…



3 komentarze:

  1. Jedna z lepszych młodzieżówek jakie czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze, ale teraz tyle pozytywnych opinii krązy, że chcę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać aż to przeczytam, dzięki za pokazanie!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).