T5W: Ulubieni zabawni bohaterowie / żartownisie

Po tygodniowej przerwie witam Was znowu przy okazji Top 5 Wednesday :) Tydzień temu nie było posta, ponieważ chodziło o najgorsze zakończenia serii, a ja nie przeczytałam ich tak wiele, by wybrać aż pięć. Dzisiaj wybieram topową piątkę zabawnych postaci. Zapraszam! :)



5.Peter z trylogii Niezgodna V. Roth
I tu nie jestem pewna, czy Peter z książek był tak zabawny jak jego filmowa wersja. W każdym razie jest na mojej liście, podczas oglądania Zbuntowanej pękałam ze śmiechu.

4.Cameron z Zaczekaj na mnie J. Lynn
Cameron ze swoją otwartością i pewnością siebie jest genialnym bohaterem. Zawsze potrafi powiedzieć coś zabawnego, czy w zgrabny sposób wybrnąć z krępującej sytuacji. 

3.Étienne St.Clair z książki Anna i pocałunek w Paryżu S. Perkins
St.Clair samym pojawieniem się wywoływał u mnie uśmiech. Od jakiegoś tygodnia przymierzam się do ponownego przeczytania Anny i mam nadzieję, że uda mi się to niedługo zrobić :)

2. Lola z W butach Valerii Elisabet Benavent
Lola nie robiła kawałów, ale wszystko co powiedziała było złotem. Szczera do bólu i nie owijająca w bawełnę, a do tego wykorzystująca bardzo barwne porównania i sformułowania.

1. Fred i George Weasley z serii Harry Potter J.K.Rowling
Czy mogło być inaczej? Oj, wątpię. Fred i George to legendy i zdecydowanie najlepsi pranksterzy w historii Hogwartu. Każda ich akcja czy żart to majstersztyk.

Dzisiaj tak króciutko, bez rozpisywania się. Napiszcie w komentarzach Wasze typy, a ja wracam do sprzątania :)



4 komentarze:

  1. Tez jestem za Fredem i Georgiem! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cameron znalazłby się i na mojej liście książkowych żartownisiów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Freda i Georga zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko Peter'a, ale mam w planach spotkanie z Cameronem i Avery ;))

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).