T5W: Narbardziej frustrujące postacie

Ostatnio bardzo intensywnie spędzam czas, bo uczę się do matury, nadrabiam recenzje na bloga i kursuje między kilkoma miastami na szkolenia. Jeej.. interesujące życie maturzysty! Więc zróbmy to szybko i wracam do podręczników :) Dzisiaj przedstawię Wam piątkę najbardziej frustrujących postaci książkowych, oczywiście z mojego punktu widzenia.



5. Tris ze Zbuntowanej V. Roth

Wymieniłam tą konkretną część trylogii, ponieważ to tam Tris wkurzała mnie najbardziej. Wszyscy mówili jej żeby czegoś nie robiła, to hej, dlaczego by nie zrobić im na przekór? Uhh...

4. Thomas z Tabula Rasa Kristen Lippert-Martin

Thomas miał bardzo zabawne momenty i na początku bardzo go lubiłam. Potem coś się zepsuło, dialogi mi nie pasowały i za bardzo się zachwycał Sarą. I ten cały dramat rodzinny. Prosty schemat. Lubię go, ale mnie irytował.

3. Anibal z Odwagi dla początkujących Karen Harrington

Anibal na początku jest całkiem w porządku, ale potem wtapia się w lepsze kręgi i publicznie poniża swoją dawną przyjaciółkę, z którą nadal chce się przyjaźnić, ale w ukryciu. Po prostu się jej, ważniak jeden, wstydzi. Nie polubiłam go i strasznie mnie denerwował.

2. Naczelnik z Czasu Żniw Samanthy Shannon

Czytelnicy serii Czas Żniw dzielą się na dwa obozy: Ci, którzy Naczelnika uwielbiają, i Ci, którzy nie pałają do niego zbyt wielką sympatią. I ja zaliczam się do grupy drugiej. Po prostu nie mogę wyzwolić w sobie pozytywnych uczuć do tego bohatera. Dopiero w drugiej części trochę go polubiłam, ale do miłości i uwielbienia mi daleko. Wolę wielbić Jaxona :3

1. Calliope Bell z książki Lola i chłopak z sąsiedztwa S.Perkins

Ta dziewczyna jest zazdrosna o to, że jej brat chce umawiać się z  uroczą sąsiadką. Calliope chce mieć Cricketa tylko dla siebie, co jest dziwne i niepoprawne i przez ten fakt bardzo mnie irytowała i frustrowała. I to jej sabotowanie ich spotkań! Wredniocha ;p



2 komentarze:

  1. To jeśli chodzi o Czas Żniw, chyba nie łapię się w żadnym obozie. Bo lubię go, ale nie kocham. Ale za to również wielbię Jaxa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zestawienie. Musiałabym długo pomyśleć nad swoją.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).