{Stosikowo #9} Kwietniowy stosik :3



Kolejny miesiąc się kończy, co jest tak samo dobijające, jak i ekscytujące. Już jutro zacznie się maj, czyli miesiąc moich maturalnych zmagań. Nawet się nie stresuję, ale chcę to mieć po prostu za sobą. Potem zacznie się harmider ze składaniem dokumentów na uniwersytety i znowu będę musiała się dwoić i troić, żeby wszystko pozałatwiać na czas. Powoli zaczyna mnie także przytłaczać uczucie, że moje dzieciństwo jako takie się kończy i czas na naukę jak być dorosłym. Brrr....
No nic, przejdźmy do książek. W tym miesiącu dobyło mi kilka perełek :)



Właśnie tak prezentują się wszystkie książki, które wzbogaciły moją biblioteczkę w tym miesącu.  Mamy tu 15 książek + książka z antystresowymi kolorowankami, oraz trzy magazyny.



Na pierwszy ogień idzie stosik po lewej. Wszystkie te książki to egzemplarze recenzenckie. Na samym dole dwie książki, które otrzymałam od wydawnictwa Albatros, z którym podjęłam współpracę w tym miesiącu, a są to Starter i Dziewczyna ognia i cierni. Recenzja tej pierwszej już na blogu, a drugą dopiero będę czytać.  Zaufaj mi oraz Kochani, dlaczego się poddaliście przyleciały do mnie od wydawnictwa Amber. W kwietniu udało mi się także (nareszcie) odnowić współpracę z Business&Culture i wydawnictwem Akurat i dostałam od nich Love, Rosie i Mniejszy cud. Na samej górze Duff od wydawnictwa Mira i Cudowne tu i teraz od wydawnictwa Bukowy Las, czyli owoce moich nowych współprac.



Teraz stosik po prawej. Pamiętnik Wacławy od wydawnictwa MG, zamierzam czytać tę książkę dopiero po maturze. Wyżej trzy książki, które kupiłam sobie w tym miesiącu: Próba ognia, Eleonora&Park i The Fault in Our Stars. Dwie pierwsze bardzo mnie kusiły, a jak wyczaiłam, że na arosie jest TFiOS za, uwaga, 27 zł, to nie mogłam się powstrzymać :3 Jeden dzień wymieniłam na LC.A Dying Light oraz Uwiązani trafiły do mnie za pośrednictwem portalu Gildia.pl.




I na sam koniec pokażę Wam środek. Art Deco od Egmontu, English Matters i Deutsch Aktuell od Colorful Media i Fokus Histora cały poświęcony czarownicom :)

(Tak, nie chciało mi się odwracać i dlatego jest tak ;p)





A jak tam u was? :)

17 komentarzy:

  1. Super stosik. Czytałam ,,Gwiazd naszych wina" i ,,Kochani dlaczego się poddaliście?".

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik świetny, szczególnie to kochane "Love, Rosie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik! Baaaardzo polecam Love, Rosie :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka pozycji mam też u siebie, ale ogólnie zdobycze baaaardzo zacne. :) Trzymam kciuki za maturę! Zdradzisz, na jakie studia się wybierasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A co do studiów, to myślę o filologi angielskiej i kulturoznawstwie i pewnie wybiorę się na któryś z tych kierunków :)

      Usuń
  5. Kurde, Antystresowe kolorowanki mnie niezwykle zaintrygowały! <3 Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są ^^ genialne szablony. Notka niedługo :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością, bo jestem tego bardzo ciekawa!

      Usuń
  6. Wspaniały stosik!
    Niektórych powieści naprawdę ci zazdroszczę.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :) "Love, Rosie" naprawdę dostałaś od B&C w tym miesiącu?
    Ja nie mogłam.. Trudno, ale bardzo Ci zazdroszczę tego egz.
    Zapraszam do mnie na podsumowanie http://recenzje-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne perełki, mam nadzieję, że po maturach będziesz mogła się w nich i innych książkach zaczytywać! Przede mną jeszcze dwa miesiące nauki :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczę na recenzję DAYLIGHT :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Cudownie tu i teraz... :c
    The fault in our stars! Uwielbiam to wydanie! Sama je mam :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tylu książek!:) Z niektórymi książkami miałam już do czynienia, np. z ,,Love, Rosie", którą szczerze wszystkim polecam. Powodzenia w czytaniu i na maturze!;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności. *.*

    Śliczny blog, obserwuję. :)

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).