{Premiera} Dziewczyna ognia i cierni - Rae Carson



Dzisiaj swoją premierę ma książka Dziewczyna ognia i cierni autorstwa Rae Carson i możecie iść do księgarni i ją zdobyć. Ja swój egzemplarz już mam i prezntuje się prześlicznie. Już nie mogę się doczekać aż zaczną ją czytać :)






DZIEWCZYNA OGNIA I CIERNI
Rae Carson
tytuł oryginału: THE GIRL OF FIRE AND THORNS
literatura anglojęzyczna
tłumaczenie: Elżbieta Piotrowska
liczba stron: 416
ISBN: 978-83-7885-729-7
oprawa: miękka ze skrzydełkami

data wydania: 22 kwietnia 2015










TRYLOGIA OGNIA I CIERNI

TOM I
 
Raz na cztery pokolenia jedna osoba zostaje wybrana. Otrzymuje Boski Kamień, a wraz z nim – wielkie zadanie.
Sama musi jednak odkryć jakie. I udowodnić, że jest godna boskiego daru.
 
Elisa została wybrana.
 
Nie wie dlaczego. Jest tą gorszą z dwóch księżniczek. Tą, która nigdy nie dokonała niczego godnego uwagi. I nie wyobraża sobie, że w ogóle by mogła.
W dniu swoich szesnastych urodzin zostaje oddana za żonę obcemu mężczyźnie. W
yjeżdża z rodzinnego kraju i nagle wychodzi na jaw, że ma wielu wrogów, którzy wiedzą o niej wszystko.
Ona nie wie nic.
 
Musi znaleźć w sobie siłę, aby spełnić proroctwa o wielkości.
Jeśli jej się nie uda – zginie młodo.
Jak większość wybrańców.


5 komentarzy:

  1. Ja również dostałam już swój egz. :)
    Piękna okładka i mam nadzieję, że treść również będzie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś odebrana, czeka na półce. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie swietna seria :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poczekam na recenzję, ale zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja recenzja jest dla mnie ważna,więc na nią poczekam,ale z opisu zapowiada się naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).