Liebster Blog Award #3

Źródło: Google


Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Ostatnio zostałam już po raz trzeci nominowana do tej nagrody, tym razem przez Marible i Lunę z bloga Love-Ksiazki. Kolejna nominacja bardzo mi schlebia, dzięki dziewczyny.

1. Jaka książka, którą posiadasz ma najładniejszą okładkę?

Uhh... to bardzo ciężki wybór. Wygląd książki tak naprawdę nie ma dla mnie dużego znaczenia, bo o ile wiem, że treść mnie nie zawiedzie jestem w stanie już przecierpieć okropną okładkę. Ale jeśli już miałabym oceniać książki po okładkach, to moimi najładniejszymi książkami (przepraszam, nie mogę wybrać tylko jednej #rebel) są Cyrk Nocy, Duma i uprzedzenie, Wszechświat kontra Alex Woods, Miniaturzystka, Otwórz oczy, zaraz świt i Czas Żniw

2. Gdzie trzymasz książki?

Książki trzymam na dwóch półkach na mojej szafie, na dwóch półkach na szafce wiszącej, oraz na stoliku, ponieważ dwa wcześniej wymienione miejsca są już pełne.

3. Jakie są twoje 3 ulubione filmy?

I znowu każecie mi wybierać :/. Pod filmy podciągnę też animacje, jeśli można. Moje trzy ulubione filmy to Droga do Eldorado, Niezgodna (nie potrafię tego wyjaśnić, ale oglądam ten film na okrągło) i John Lennon. Chłopak znikąd.

4. Co sądzisz o lekturach szkolnych?

Samą koncepcję lektur, czyli przymuszania ucznia do czytania uważam za całkowity bezsens. Ale lektury czytać lubię. Jedne bardziej mi się podobają, drugie mniej, ale zazwyczaj czytam każdą.

5. Czy jest taki autor, którego każda książka ci się podoba?

Myślę, że nie przeczytałam jeszcze wszystkich wydanych książek jakiegoś autora. Jak na teraz, mogę powiedzieć, że aż 7 książek od J.K. Rowling bardzo mi się podobało #YouKnowWhatIMean, każda książka Dana Browna jaką do tej pory czytałam mi się podobała. Mogę dodać jeszcze Stephanie Perkins i Johna Greena, bo choć w obydwu przypadkach przeczytałam tylko po dwie książki, to wiem, że wszystko spod ich pióra przypadnie mi do gustu.

6. Potrafisz przerwać czytanie w połowie zdania?

Staram się tego nie robić, jednak jeśli wokoło mnie dzieje się coś co wymaga mojej natychmiastowej reakcji, to tak, przerywam nawet w połowie zdania.

7. Gdyby okazało się, że Twój znienawidzony autor, wydał naprawdę dobrą książkę - przeczytałabyś ją?

Jako pamiętliwa osoba, nie jestem pewna czy dałabym radę to zrobić. Jak na chwilę obecną mam chyba tylko jednego takiego autora, a raczej autorkę i jest nią pani Agnieszka Lingas-Łoniewska. Przepraszam za to, ale po ogromnym rozczarowaniu książką Zakład o miłość nie mogę sobie wyobrazić czytania czegokolwiek innego od tej autorki.

8. Wyobraź sobie, że cały świat Cię słucha. Jaką książkę polecisz?

Uważam, że każdy powinien chociaż raz w życiu przeczytać Harry'ego Pottera, więc polecę książkę Harry Potter i kamień filozoficzny.

9. Czy był taki fragment książki, na którym popłakałaś się ze śmiechu? Jeśli tak, to zacytuj go.

Pewnie był, ale go nie pamiętam ;)

10. Czy oglądasz youtuberów, którzy recenzują książki?

Pewnie, że tak :)

11. Jeśli miałabyś okazję zaprzyjaźnić się z jedną z postaci literackich, którą byś wybrała i dlaczego?

Hmm... bardzo chciałabym się przyjaźnić z Cricketem z książki Lola i chłopak z sąsiedztwa. To po prostu idealna osoba do rozmów o nietypowych rzeczach, nocnych przechadzek po okolicy  i ogólnie efektywnego spędzania czasu. A do tego jego nieśmiałość jest mega urocza :3

Tradycyjnie, nie nominuję nikogo, ale jeśli chcielibyście odpowiedzieć na te pytania, to śmiało! :)

6 komentarzy:

  1. Też osobiście nie lubię być zmuszana do czytania. W gimnazjum jeszcze lektury były znośne, ale teraz w liceum po prostu koszmar.

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się licealne lektury podobają, z tym, że tylko te, które czytam w ramach rozszerzenia ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się . Nie powinno być zmuszania do czytania,a jeśli już to takie książki,które są wartościowe ,ale zarazem piękne w obcowaniu.Przecież nie chodzi o to ,by przeczytać coś na siłę.W takim wypadku zniechęci się tylko tych,którzy nie czytają , a przecież mogą być wartościowe książki typu "Nie Krzyżacy" ;) Muszę obejrzeć te filmy,które wymieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. ,,Krzyżacy'' to był koszmar! Nie do przebrnięcia jak dla mnie :p

      Usuń
    2. Miałam tak samo.Jedna z nielicznych lektur,których nie przeczytałam( a podchodziłam do niej trzy razy , ostatecznie jednak po osiemdziesięciu stronach spasowałam) ;p

      Usuń
  3. Po jakim czasie Amber odpowiedziało na twój email wysłany do nichprzez Ciebie odnośnie współpracy ?

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).