{Kącik językowy} English Matters Nr 51 & Deutsch Aktuell Nr 69


No hej! Mam ostatnie małe blogowe zamieszanie i poginęło mi kilka postów w tym recenzji. Próbuję to teraz jakoś ogarnąć i jestem na siebie strasznie zła, bo mogłam się tym zająć, kiedy miałam więcej czasu. No, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Trzeba się spiąć i naprostować wszystko. Tak więc w ramach odrabiania zaległości, dzisiaj napisałam dla Was kilka słów o kolejnych numerach egzemplarzy magazynów językowych, które otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Colorful Media :)



Na zdjęciu powyżej widzicie obydwa magazyny, które są przedmiotem mojego dzisiejszego tekstu. Prezentują się jak zwykle bardzo ładnie, okładki są bardzo estetycznie wykonane. Nic, tylko kupować i czytać!

Mając przed sobą 51 numer magazynu English Matters nadal chce mi się wzdychać. Ach, Londyn! Jak ja bym chętnie tam wróciła! I chyba nie muszę tłumaczyć, który artykuł najbardziej mi się spodobał :D London for Begginers  to mój zdecydowany ulubieniec z tego numeru. Opatrzony dodatkowo pięknymi zdjęciami, wywołał we mnie jeszcze więcej emocji i wzmożone uczucie tęsknoty za tymi pięknymi miejscami. The Phenomenon of Lolita oraz Selfish Selfie to kolejne dość ciekawe teksty. No i nie zapominajmy o artykule Henry Cavill - the Man of Steel, który przybliża biografię niezwykle przystojnego aktora.


Z kolei biorąc pod uwagę Deutsch Aktuell Nr 69 ponownie nie obyło się bez trudności. Z nimieckim nadal u mnie nie za dobrze, ale pracuję nad tym. Dla mnie, jako maturzystki, bardzo pomocny okazał się artykuł Die Kunst des Briefschreibens. Każda powtórka przed maturą jest dobra. Znowu zachwycił mnie artykuł z działu Podróże, w którym tym razem poznałam piękny Stuttgard. Także tekst Sprachen lernen von klein auf, który czytamy w dziale Społeczeństwo był dla mnie bardzo ciekawy.

Zarówno English Matters jak i Deutsch Aktuell to kopalnia wiedzy dla miłośników języków obcych. Sama powoli przyzwyczajam się do czytania obszerniejszych tekstów, szczególnie po angielsku, ponieważ mam na półce już dwie anglojęzyczne książki, które nadal trochę mnie przerażają. Za to po niemiecku nadal idzie mi odrobinę gorzej, ale ostatnio zaczęłam wyzbywać się niechęci do tego języka, i od razu lepiej mi się go przyswaja.

Ogólnie na temat języków obcych i ich nauki mogłabym gadać i gadać, ale może Wy dacie mi znać, czy chcielibyście wiedzieć jak ja się uczę? Bardzo chętnię napiszę taki post :)



Za magazyny dziękuję wydawnictwu Colorful Media! :)

1 komentarz:

  1. Tych numerów akurat nie posiadam,ale ogółem miło wspominam większość spotkań z tym wydawnictwem ;)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).