{Stosikowo #8 (3/2015)} Marcowe stosiszcze




Mój książkowy rok, jak do tej pory, obfituje w nowe książki. Marzec nie był inny. Moją biblioteczkę wzbogaciło 21 książek i dwa magazyny. Wow, wow, co za wynik! Kiedy ja to wszystko przeczytam? Nie mam pojęcia, tym bardziej, że matura zbliża się wielkimi krokami i nadal nie jestem pewna czy jestem dobrze przygotowana. Ja przestaję już narzekać, a Was zapraszam do obejrzenia moich zdobyczy :)



Całość prezentuje się niezwykle okazale. Jestem tak niesamowicie zadowolona z tych książek! Tyle dobroci w tak krótkim czasie. Jedeny minus to brak półek, ale na to da się zaradzić.



Po lewej mniejszy stosik z książkami, które sama sobie kupiłam, oczywiście z wyjątkiem Zakonu Mimów, który przyleciał do mnie dosłownie kilka minut przez robieniem tego zdjęcia i, ot tak, położyłam go na mniejszej kupce. A książka to oczywiście egzemplarz recenzencki od Wydawnistwa SQN. Chyba nawet dzisiaj ją zacznę :3 Więc zaczynając od dołu: moja wymarzona Obca, Will Grayson, Will Grayson i Aristotle and Dante Discover Secrets Of The Universe, wszystkie trzy kupione na swiatksiazki.pl. Tuż nad nimi widzicie Czerwoną Królową i All The Bright Places kupione za pośrednictwem księgarni Bonito. 

Drugi, ogromny stosik to w całości egzemplarze recenzenckie. Na samym dole Lalka i Zbrodnia i Kara od wydawnictwa MG. Następnie książka o genialnym tytule, czyli Zły Jednorożec od wydawnictwa CzyTam. Wyżej dwie książki od wydawnictwa SQN, Ciemność płonie, która była wielkim, pozytywnym zaskoczeniem i Odłamki, które ciągle przede mną. Od Wydawnictwa Literackiego dostałam finalną kopię Sekretnego Życia Pszczół z kolejną świeczką. Wydawnictwo Amber uraczyło mnie Niezgodną i wyczekiwaną Lolą. Prawie u szczytu przedpremierowy egzemplarz Girl Online od Insignis. I na samej górze książki, które otrzymałam za pośrednictwem portalu Gildia.pl, a jest to seria dodatków do serii Dziedzictwa Planety Lorien i Tabula Rasa.

Pomiędzy jak widać kolejne numery magazynów English Matters i Deutsch Aktuell, o których notka pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

Marzec uważam za wyjątkowo udany miesiąc pod względem książkowym. Pochwalcie się jakie książki Wam udało się upolować w tym miesiącu!

PS. Przypominam o moim blogowym instagramie :)

15 komentarzy:

  1. Piękny stosik! Po prostu cudowny ♥ Zazdroszczę większej połowy książek, ale najbardziej "Czerwonej królowej", "Will Grayson, Will Graycon" i "Sekretnego życia pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak okazały stosik! Zazdroszczę :)
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki! O większości słyszałam, a niektóre miałam nawet okazję przeczytać :)

    http://sklep-z-pamiatkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo duży i okazały stosik ;-) Bardzo zazdroszczę tylu książek.
    I wszędzie ta "Czerwona Królowa" <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik! Niektóre zdobycze pokrywają się z moimi. Też upolowałam Czerwoną Królową i All the Bright Places <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten stosik :D Jak najbardziej zazdroszczę Czerwonej Królowej oraz nowego Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stosiki. Jestem ciekaw Twojej opinii na temat nowej książki Greena. Czerwona Królowa czeka na przeczytanie, a Zakon Mimów dzisiaj do mnie przybył :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę sporo ciekawych książek, chętnie bym podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże ile książek :o Zazdroszczę Ci Zakonu Mimów i All the bright places. Ale brakuje Ci "Eleonory i Parka" ;) To moja ulubiona książka tego miesiąca. Słyszałaś może o niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że słyszałam i mam zamiar kupić ją w kwietniu :)

      Usuń
  11. Ile wspaniałości! Zazdroczę rzecz jasna. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoł *.* Jakie one piękne, szczególnie zakon mimów na zdjęciu.
    Życzę miłego czytania :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).