Pierwszy zwiastun Papierowych Miast!

Wiem, wiem, spóźniam się z tym postem o kilka dni, ale tak bardzo chciałam napisać kilka słów o owej sprawie. Widzieliście już zwiastun do Papierowych Miast? Bo ja, mimo iż nie przeczytałam jeszcze książki, to nie odmówiłam sobie tej przyjemności. I muszę powiedzieć, że chyba pierwszy raz poczułam, że to może być faktycznie dobra opowieść. Nie byłam, i nadal nie jestem do końca przekonana obsadzeniem Cary jako Margo, ale w zwiastunie nie wypadła wcale aż tak źle, dlatego jestem spokojniejsza. Książki czytać na razie nie będę, zamierzam zająć się nią bliżej premiery, czyli jakoś w czerwcu, o ile najpierw przeżyję maturę, która jak na razie jest dla mnie tak abstrakcyjnym pojęciem, że nie wiem jak to będzie. Nie mówiąc już o temacie studiów, który nie wiem z której strony ugryźć. Ale uwaga, good news, w wakacje prawdopodobnie kupuję nową lustrzankę i będę wreszcie miała jak nagrywać vlogi. I. JUŻ. NIE. MOGĘ. SIĘ. DOCZEKAĆ. Po tym krótkim update-cie z życia, zapraszam na zwiastun, jeżeli ktoś przegapił i tradycyjnie dajcie znać co sądzicie :)



7 komentarzy:

  1. Gdzieżbym mogła przegapić. Czekałam na niego od dawna, a jak zobaczyłam plakat to o wiele bardziej intensywnie ;) Pierwszą rzeczą, którą zrobiłam w czwartek po powrocie do domu i uruchomieniu laptopa to właśnie obejrzałam ten zwiastun. I jest cudowny! Jak książką nie byłam zachwycona zaraz po przeczytaniu, to teraz uważam, że była naprawdę fajna i ciekawa. I taka inna. I nie mogę się już doczekać filmu, bo ten zwiastun to och i ach, ale cały film to marzenie <3 No i ta piosenka w tle. Wyczaiłam, że to Mikky Ekko - "Smile" i teraz słucham jej na okrągło. Tak idealnie pasuje to książki :D No tak więc czekam na lipiec, bo to chyba wtedy będzie premiera ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to premiera będzie w czerwcu i też nie mogę się doczekać ^^

      Usuń
  2. Muszę, muszę, muszę, muszę, muszę, muszę, muszę.... zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że ma powstać film na podstawie książki, która swoją drogą mi się spodobała, ale zwiastun jakoś mi umknął. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że Ci o nim przypomniałam :)

      Usuń
  4. Zapewniam Cię, że Cara idealnie pasuje na Margo - dokładnie tak sobie ją wyobrażałam czytając książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).