Liebster Blog Award #2



Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ostatnio zostałam już drugi raz nominowana do tej nagrody, tym razem przez Lexiss Cross z bloga Łowczyni książek. Za nominację bardzo dziękuję i już zabieram się do odpowiadania na pytania :)



  1.  Wypożyczasz książki z biblioteki czy wolisz kupować je w księgarniach?
    Jeszcze rok temu wolałam wypożyczać, ale od kiedy mam bloga kolekcjonuję książki i nałogowo je kupuję.
  2. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Takich mam mnóstwo. Jednym z nich może być zabawa w power rangers w starym vanie wujka.
  3.  Gdzie najczęściej kupujesz książki?
    Do niedawna kupowałam książki wyłącznie na bonito.pl i okazyjnie jeśli miałam okazję odwiedzić jakąś księgarnię stacjonarną zawsze wynosiłam z niej książkę lub dwie.  Ostatnio bardzo lubię także zamawiać na swiatksiazki.pl.
  4. Jaka była ostatnia książka, którą zainteresowałaś/eś się dzięki okładce?
    Hmm... jestem estetą więc uwielbiam książki o pięknych okładkach i interesuję się nimi na okrągło. Całkiem niedawno zaczęłam się interesować książką 
    The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender. Widzieliście tą okładkę? Jest boska!
  5. Gdyby Twoje życie miało zostać zekranizowane, kto zagrałby główną rolę?
    Uuu.. a to dobre. Na pewno jakaś blondyna i na pewno ładna, tak żebym chociaż w filmie wyglądała jak piękność. Może Ashley Benson :)
  6. Co jest Twoim znakiem rozpoznawczym ?
    Czasami ubrania bo lubię ubrać się charakterystycznie od czasu do czasu (hipsterzy łączmy się!), częściej włosy i ich długość, bo w mojej okolicy jest mało naturalnych blondynek.
  7. Książka Twojego dzieciństwa?
    Zdecydowanie Kraina Duchów i seria książek o Ani z Zielonego Wzgórza
  8.  Co wywołuje u Ciebie uśmiech na twarzy?
    Dobre jedzenie, mój pies, przyjaciele, herbata z miodem, książki, ładne książki, urocze historie przy których z ust wyrywa się 'awwwww', moja mama, czasem siostra.
  9. Z jakim pisarzem /pisarką chciałabyś się spotkać?
    Jest takich wielu, ale pozwolę sobie wymienić tylko kilku: John Green (oczywiście), Stephanie Perkins, Jessie Burton, Mateusz Czarnecki, Veronica Roth.
  10. Kawa, herbata czy gorąca czekolada-co lubisz?
    Herbatę! Kocham, uwielbiam i pijam nałogowo :)
  11. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    Być szczęśliwą ^^


8 komentarzy:

  1. Mnie zachwyciła okładka Czerwonej Królowej :D Cuuuuuudowna <3
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie jakoś specjalnie się ona nie podoba, ale i tak bardzo chcę ją przeczytać :)

      Usuń
  2. Chyba odpowiadałam na te same pytania. A co do "Ani z Zielonego Wzgórza" to właśnie mam w planach odświeżenie sobie pierwszej książki, a później przeczytanie kolejnych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł! Kolejne tomy też są bardzo ciekawe. Pamiętam, że jak byłam w podstawówce dosłownie zarywałam nocki czytając je. :)

      Usuń
  3. Widzę, że mamy naprawdę wiele wspólnych cech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubiłam w dzieciństwie Anię z Zielonego Wzgórza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ci powiem- Okładka tej książki jest przecudowna(pierwszy raz ją widzie i chyba się zakochałam).
    A moja ulubioną książką z dzieciństwa jest- "Dzieci z Bullerbyn" :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).