T5W: Grupy przyjaciół, których chcesz być częścią


Hej hej! Co u Was? Bo ja mam nareszcie ferie i mogę w końcu skupić się na czytaniu. Tylko na to czekałam. Teraz nadrabiam czytelnicze tyły, a po feriach muszę wziąć się ostro za ostatnie przygotowania do matury. Dlatego te dwa tygodnie spędzę na nadrabianiu postów i recenzji, by nie zostawić Was z pustymi rękami. No cóż, trzeba jakoś przetrwać jeszcze te trzy miesiące. A w dzisiejszym T5W będę zastanawiała się do jakich grup książkowych przyjaciół chciałabym przynależeć. Kilka typów było prostych, nad innymi musiałam pogłówkować. Ale w końcu wybvrałam swoją top piątkę :)



5. W śnieżną noc - John Green

Wymieniłam tu tylko Greena, bo to o jego opowiadanie mi chodzi. To tam poznajemy Diuk, Tobina i JP. Ta trójka tworzy fajną grupę i mają razem zabawne przygody, więc fajnie by było dołączyć do nich :)

4. Niezgodna - Veronica Roth

Nie wiem czy Tris i jej przyjaciół można nazwać konkretnie paczką, ale trzymali się razem, a to już chyba wystarcza żeby zakwalifikować ich jako grupę. Być pośród Nieustraszonych musi być odjazdowo, te wszystkie treningi, sparingi i spędzanie czasu na igraniu z niebezpieczeństwem. Hmm... czemu nie? 

3. W butach Valerii - Elisabet Benavent

Zdecydowanie jedna z najbardziej zwariowanych paczek o jakich miałam okazję czytać. I nie chodzi nawet o to, że Valeria, Lola, Carmen i Nerea rozmawiały o swoich miłosnych podbojach, a po prostu o to, że mogły powiedzieć sobie wszystko i najzwyczajniej na świecie na sobie polegać. Bo chyba o to chodzi w przyjaźni, prawda?

2. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins

Ta książka. Ugh... Ciągle nie mogę przeboleć jak świetna i urocza była. Przyjaciele, z którymi można wyjść do kina, pouczyć się razem czy powygłupiać. Bardzo pozytywna sprawa, tylko pozazdrościć.

1. Harry Potter - J.K. Rowling

I to chyba oczywiste. Kto by nie chciał być częścią magicznego świata Hogwartu i razem z Harrym, Ronem i Hermioną przeżywać niesamowite przygody, a co za tym idzie ratować świat magii? Na pewno nie ja. Ja się piszę całą sobą na taki układ, bezwarunkowo. 



A jakie są Wasze typy? Do której paczki przyjaciół chcelibyście należeć? :)


3 komentarze:

  1. Cóż czytałam tylko "Niezgodną" i chociaż bardzo tam wszystkich lubię, to nie sądzę, że chciałabym należeć do ich paczki. Za dużo niebezpieczeństwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Harry'ego, Rona i Hermiony, a także do obu paczek z książek Casandry Clare - Willa, Jema i Tessy oraz Jace'a, Clary, Simona, Aleca i Izzie:) To byłoby naprawdę świetne! Ale do "Niezgodnej" nie przeszłabym w życiu. Nie znoszę tej trylogii (choć film bardzo lubię) i nie cierpię Tris, nie mówiąc o Czterym,

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).