{Stosikowo #7 (2/2015)} Stosik lutowy :)


Hej hej! :) Jak to już się na moim blogu utarło, w ostatni dzień miesiąca pokazuję Wam jakie książki zasiliły moją biblioteczkę. W styczniu dobyło mi mnóstwo książek, więc w lutym chciałam trochę wyczilować i kupić ewentualnie dwie, trzy ksiązki na urodziny. Wyszło jak zwykle...




Tak prezentuje się cały stosik, który składa się z 11 książek. Ekhem... miałam nie kupować książek, aż nie przeczytam większości tych, które leżą na moich półkach. Jak widzicie idzie mi świetnie! <ironia> Ale książek nigdy za wiele ;p



Pierwsza grupka książek to egzemplarze recenzenckie. I dopiero teraz się zorientowałam się, że wszystkie są od wydawnictwa Literackiego ;) Dostałam więc kolejny egzemplarz W butach Valerii, który został wysłany do mnie przez pomyłkę, a także cudowną książkę Dante na tropie, Sabriel, czyli pierwsza część trylogii Abhorsen, Czarne skrzydła, oraz egzemplarz promocyjny Sekretnego życia pszczół.



Drugi mini stosik, to moje nabytki własne kupione i wymienione. Na samym dole książki Aż po horyzont i Rebeliant, które wymianiłam na LubimyCzytać; przez chwilę miałam u siebie jeszcze książkę Ptaki ciernistych krzewów z tej samej wymiany, ale ofiarowałam ją przyjaciółce. Dalej Papierowe miasta Greena kupione w dzień urodzin. No i nareszcie, nareszcie znalazłam Szklany tron, który razem z Dumą i uprzedzeniem zamówiłam na swiatksiazki.pl. Natomiast książkę Wielki Gatsby kupiłam przy okazji zamawiania podręczników do szkoły :)

I tak prezentują się moje lutowe nabytki. Ile książek przybyło Wam na półkach? Dajcie znać :)



15 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu zbieram się żeby kupić sobie "Dumę i uprzedzenie", ale jakoś do tej pory mi to nie wyszło. A ta okładka jest przepiękna. :) Co do "Papierowych Miast" to czytałam je może dwa miesiące temu, a teraz nie mogę doczekać się na ekranizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka rzeczywiście jest przepiękna, a w dodatku książka była po przecenić więc się skusiłam. A Papierowe miasta będę czytać właśnie jakoś bliżej premiery filmu :)

      Usuń
  2. Duma i uprzedzenie absolutnie moim faworytem z całego stosiku! Cudowne. I zazdroszczę tego konkretnego wydania Wielkiego Gatsbiego, bo jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi właśnie na tym wydaniu zarówno Dumy i uprzedzenia jak i Wielkiego Gatsby'ego i na pewno kupię więcej książek z tych serii wydawniczych, bo pięknie wyglądają na półce :)

      Usuń
  3. O jeju! Szklany Tron! Ciekawe czy jeszcze można go kupić :/ U mnie Lek Na Śmierć :D
    Zapraszam http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Świecie książki nadal jest dostępny :)

      Usuń
  4. Też mam problem z niekupowaniem książek ;-; Zazdroszczę "Papierowych miast", "Rebelianta", "Aż po horyzont" oraz "Dante na tropie"! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Papierowe miasta" , "Wielki Gatsby" i "W butach Valerii " czytałam , ale ta pierwsza najlepsza .. "Szklany tron" bardzo chcę przeczytać , ponieważ jestem zachwycona nowelkami pani Maas ,a zwłaszcza główną bohaterką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego stosu, ja staram się powstrzymywać przed nowymi nabytkami, za dużo nieprzeczytanych znajduje się na mojej półce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wielki Gatsby" tak bardzo chce, a przy ostatnich zakupach nie zmieścił się w moim limicie. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to szalejesz z tymi pozycjami, podkradłabym Ci Nixa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne nabytki! Najchętniej porwałabym "Sekretne życie pszczół" :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny widok, zazdroszczę. ;)
    Czytałam "Szklany tron" i był niesamowity. Również "Duma i uprzedzenie" bardzo mi się spodobała. "Aż po horyzont" była dość refleksyjna, ale miło się czytało.
    Jestem ciekawa recenzji "Papierowych miast", bo stoją u mnie na półce i potrzebuję zachęty by się za nie zabrać. ;)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).