Liebster Blog Award #1


Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ostatnio zostałam nominowana do tej nagrody, że tak się wyrażę, przez Khaleesi z bloga Poślubiona książce. Za nominację bardzo dziękuję i już zabieram się do odpowiadania na pytania :)


1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Do założenia bloga skłoniła mnie przeważnie wakacyjna nuda. Poza tym blogowałam już od 12 roku życia na różnych witrynach o rozmaitej tematyce i trochę mi tego brakowało. No i nie mogę nie wspomnieć i inspiracji blogami związanymi z książkami, które dość często odwiedzałam, żeby zobaczyć co warto, a czego nie warto przeczytać.

2.Jaka jest Twoja największa pasja?

Moja największe pasje to zdecydowanie muzyka i fotografia. Jeśli chodzi o to pierwsze to nie chodzi mi po prostu o słuchanie muzyki, ale o jej wykonywanie: jestem po szkole muzycznej w klasie gitary i trochę śpiewam tu i tam. W kwestii fotografii, to zaczęło się jako gimnazjalna moda na chodzenie na sesje i te sprawy i jakoś tak ze mną zostało to robienie fotek i na tej płaszczyźnie też mam jakieś osiągnięcia. Dodać do tego mogę oczywiście książki oraz kulturę Internetu.

3.Film, do którego często wracasz to...

Droga do Eldorado, Tarzan, Mała Syrenka, Król Lew, Jak wytresować smoka. Proszę, nie karzcie mi wybierać jednego.

4.Czy jest jakaś książka, która zmieniła Twój pogląd na świat?

Jeśli chodzi o ostatni rok to zdecydowanie Gwiazd naszych wina pana Zielonego. Po przeczytaniu tej książki w ciągu tygodnia totalnie przemeblowałam swoje życie, swoje spojrzenie na świat. Potem poszłam na film i moje małe katharsis, które sama sobie zgotowałam trwało kolejny tydzień. Przez dwa tygodnie żyłam w takim rozedrganiu emocjonalnym, że przez większość czasu płakałam. Tak ta książka wytrąciła mnie z równowagi psychicznej.

5.Co czytasz najchętniej?

Nie da się ukryć, że najchętniej sięgam po powieści typowo młodzieżowe, dystopie czy romanse, a nawet dramaty. Jestem także wielką fanką powieści podróżniczych :)

6.Wybiegasz z domu w pośpiechu, co zabierasz ze sobą?

Odpowiedź na to pytanie jeszcze przed majem byłaby inna, bowiem to właśnie wtedy mama zdecydowała, że sprezentuje mi smartphona i prawdopodobnie to właśnie mojego Galaxy S3 złapałabym w rękę razem z jakimiś drobnymi pieniędzmi spiesząc się do wyjścia.

7.Jaki masz sposób na chandrę?

Kiedy dopada mnie chandra muszę się maksymalnie zrelaksować i wyciszyć. Przygotowuję sobie napar z mięty i melisy i siadam do książki, którą bardzo chcę przeczytać. Potem biorę długą i odprężającą kąpiel lub prysznic i kładę się do łóżka wcześniej niż zazwyczaj, czyli jakąś godzinę przed północą (regularnie chodzę spać koło pierwszej nad ranem).

8.Dzień, który zmienił Twoje życie...

...jeszcze zdecydowanie nie nastąpił!

9.Słońce czy deszcz?

Wiem, że wielu powiedziałoby słońce, ale ja osobiście wolę deszcz. Uspokaja mnie ;)

10.Książki stare czy nowe?

Nie mam nic przeciwko książkom starym, mają swój urok, ale zdecydowanie wolę książki nowe, jeszcze pachnące drukarnią. Jako wzrokowiec, kiedy książka jest pięknie wydana automatycznie czyta mi się ją przyjemniej.

11.Bez czego/kogo nie byłabyś w stanie się obejść na wakacjach?

Po doświadczeniach greckich stwierdzić mogę, że wakacje bez dobrej ekipy to nie byłoby to samo. Jestem przeszczęśliwa, że trafiłam na tak fajnych ludzi!



Długo nie dodawałam tego posta, bo nie wiedziałam kogo mam nominować. Nie mogłam uzbierać pełnej listy, więc nominacji nie będzie. Ale jeśli tylko macie ochotę ospowiedzieć na powyższe pytania, nie krępujcie się, nominuję Was byście to zrobili :)

Pozdrawiam!




8 komentarzy:

  1. #teamdeszcz #zapachnowychksiążek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    Ja także nie mam nic do używanych książek, oczywiście, jeśli są w dobrym stanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :3

    Sama uwielbiam Droge do Eldorado ♥. Używane książki są moim zdanie równie dobre jak te nowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tez lubisz ten film to myślę, że byśmy się dogadały :)

      Usuń
  4. Wiedziałem, że jesteś ciekawym charakterem, ale po przeczytaniu Twoich odpowiedzi utwierdzam się w tym przekonaniu jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dzięki, dzięki. Wiedziałam, że jestem trochę dziwna, ale jeszcze nikt nie stwierdził, że mam ciekawy charakter ;)

      Usuń
  5. Ciekawe odpowiedzi.
    A ja szczerze odpowiem, że kocham stare książki! Mają już swoją duszę, nie jak te które zostały co dopiero wydanie. Nie wiadomo kto tą starą książkę miał już w rękach, ile osób ją czytało, jakie ktoś miał wrażenia po jej przeczytaniu... To fascynujące...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).