7ReadUp 1.0 Podsumowanie

Źródło: google

Uff.. Mój pierwszy czytelniczy maraton nareszcie dobiegł końca i mogę sobie zrobić małą przerwę od czytania. Przyda mi się jeden dzień na dobrą analizę wszystkich przeczytanych książek i napisanie recenzji, co pewnie zajmie mi kilka godzin. Ale to nic, mam ferie i jak się wkręcę to mam nadzieję, że wszystko pójdzie hurtem i już niedługo będziecie mogli poczytać co mam do powiedzenia na temat danej książki.

Jak już pewnie wiecie chciałam przeczytać kilka książek, które prezentowałam Wam w moim mini stosiku (post tutaj), a moje poczynania mogliście śledzić na bieżąco na moim fejsbukowym fanpejdżu. Dzisiaj mam zamiar podsumować całą akcję, policzyć strony i, czego miałam nie robić, dopasować książki do wyzwań. 
Jak myślicie, jak mi poszło? :)



A więc, od ogółów do szczegółów. Podczas tej tygodniowej akcji przeczytałam 6 książek (wszystkie macie na zdjęciu powyżej), 2 143 strony, a grzbiety mają łącznie 15,4 cm, czyli dwa razy ustaloną siódemkę. Poszło nieźle.

Dzień 1 zaczęłam po północy od czytania Parabellum. Prędkość ucieczki. Byłam po ciężkim dniu, więc przeczytałam tylko 16 stron, bo wzywało mnie łóżko. Tuż po szkole zabrałam się za Córkę dymu i kości i przeczytałam jakąś połowę. Dnia 2 skończyłam Córkę dymu i kości. Dzień 3 był dla mnie powrotem do pierwszej części Parabellum. Nie spodziewałam się, że ta książka aż tak mnie wciągnie! Przeczytałam z niej 207 stron. W sobotę, czyli dzień 4 miałam urodziny i do czytania zasiadłam dopiero wieczorem. Chciałam zrobić coś dla siebie i zamiast sięgać po książkę ze stosika, zabrałam się za książkę, którą chciałam przeczytać od dawna, czyli Cztery i w kilka godzin udało mi się ją skończyć. Dzień 5 był równie efektywny co poprzedni, bo zaczęłam i skończyłam czytać Zaczkaj na mnie.Dnia 6 trochę zwolniłam i skończyłam Parabellum, oraz zaczęłam książkę Busem przez świat. Wczoraj, czyli w dzień 7 szybko skończyłam Busem przez świat i miałam ochotę na jeszcze jedną książkę, żeby dobić 2tys stron. Padło na Odwagę dla początkujących, którą skończyłam tuż przed północą.


Dzień po dniu

Dzień 1
  • Przeczytane strony: 194
    • Parabellum. Prędkość ucieczki 16
    • Córka dymu i kości 178

Dzień 2
  • Przeczytane strony: 217
    • Córka dymu i kości 217

Dzień 3
  • Przeczytane strony: 207
    • Parabellum. Prędkość ucieczki 207
Dzień 4
  • Przeczytane strony: 301
    • Cztery 301

Dzień 5
  • Przeczytane strony: 384
    • Zaczekaj na mnie 384

Dzień 6
  • Przeczytane strony: 237
    • Parabellum. Prędkość ucieczki 204
    • Busemprzezswiat.pl: Ameryka za 8 dolarów 33

Dzień 7
  • Przeczytane strony: 603
    • Busemprzezswiat.pl: Ameryka za 8 dolarów 300
    • Odwaga dla początkujących 303

Książki i wyzwania
  • Córka dymu i kości Laini Taylor
    • Książka polecana przez booktuberów - na zagranicznym booktubie widzę ją cały czas!
    • W błękitach - wiadomo dlaczego ;p
    • Nowy dla ciebie autor
    • Z miastem - co prawda na okładce miasta nie ma, ale akcja dzieje się w wielu miastach, a przeważnie w Pradze
    • Z biżuterią - myślę, że maskę na okładce można zaliczyć do biżuterii ;)
    • W szkole - główna bohaterka Karou, chodzi do szkoły, co za niespodzianka! :)
    • Rozpocznij serię
  • Cztery Veronica Roth
    • Książka wydana w 2014
    • W błękitach
    • Ogniste
    • Z miastem
    • Zakończ serię - mówi się, że książka to prequel, ja czytałam ją na końcu i uważam, że w takiej kolejności jest lepiej
  • Zaczekaj na mnie J. Lynn
    • Nowy dla ciebie autor
    • Książka wydana w 2014
    • Ogniste
    • W szkole
    • Rozpocznij serię
  • Parabellum. Prędkość ucieczki Remigiusz Mróz
    • Nowy dla ciebie autor
    • Rozpocznij serię
    • Książka polecana przez booktuberów
  • Busemprzezswiat.pl: Ameryka za 8 dolarów Karol Lewandowski
    • Książka wydana w 2014
    • Nowy dla ciebie autor
  • Odwaga dla początkujących Karen Harrington
    • Nowy dla ciebie autor
    • Ksiąka wydana w 2014
    • W błękitach
    • W szkole

Całą akcję uznaję za swój osobisty sukces, bo wpadłam w fajny czytelniczy rytm, który mam nadzieję potrwa całe ferie :)

A Wy braliście udział? Jak Wam poszło? :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, cieszę się, że akcja rzeczywiście pomogła się zmobilizować do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ładny wynik! :D Och zazdroszczę ferii. Ja mam przez ten tydzień próbne egzaminy gimnazjalne, więc czytanie nie idzie mi najlepiej. Jeszcze raz gratuluję wyniku i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i powodzenia na egzaminach życzę :)

      Usuń
  3. O kurcze, nieźle, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju, 6 książek to baaaardzo dużo :oo Gratuluję tak dobrego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 książek w tydzień. Ponad 2000 stron. I to czasie, kiedy przez kilka dni miałaś chyba jeszcze szkołę. Sukces niesamowity. Gratuluję :)
    Czekam na Twoje opinie co do prawie wszystkich książek :) I mam nadzieję, że ferie będą udane czytelniczo. Ja sama od poniedziałku siedzę w szkole, ale mój czas wolny nie obfitował w dużą ilość książek. Popadłam w zastój czytelniczy niestety ;( Ale wciągnęłam się w serial i już kończę drugi sezon więc mimo wszystko jestem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku :)
    Ja podczas ferii też przeczytałam podobną ilość stron, więc czuję się dumna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wynik rewelacyjny, więc gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).