7ReadUp 1.0 - Co mam zamiar czytać podczas czytelniczego maratonu?

Witam Was w ten jakże piękny wtorkowy wieczór. Dzisiaj stosik, ale trochę inny od tych wcześniejszych, ponieważ dzisiaj chcę Wam pokazać książki, które będę czytać podczas akcji 7ReadUp 1.0, czyli takiego czytelniczego maratonu. Wybrałam wersję light, chociaż początkowo chciałam dopasować książki do tych wszystkich wyzwań, ale wiecie co? mam zamiar czytać, to co mam w kolejce i nie będę tego zmieniać. Mój stosik to same egzemplarze recenzenckie, z którymi muszę ostro nadgonić, więc ta akcja spadła mi jak z nieba. Całość mierzy trochę więcej niż te tytułowe 7cm, bo jest to około 10cm. Zapowiada się dużo stron do przerzucenia i moja siostra już spisała mnie na straty. Ale zaczynają mi się ferie i myślę, że jakoś uda mi się do wtorku przeczytać te cztery książki. 

Akcja 7ReadUp organizowana jest przez Martę z bloga Secret Books



Więc przyjrzyjmy się mojemu stosikowi. Na samej górze Ameryka za 8 dolarów od wydawnictwa SQN. Będzie to raczej szybka lektura ze względu na dużą ilość zdjęć, ale tym lepiej dla mnie. Dalej dwie książki, które dostałam ostatnio od wydawnictwa Amber, czyli Córka dymu i kości oraz Zaczekaj na mnie i nie mogę się ich już doczekać. Na samym dole książka Parabellum. Prędkość ucieczki od wydawnictwa Erica, do której zabieram się już od tygodnia. Podczas tego tygodniowego maratonu chciałabym jedszcze skończyć czytać Mroczne umysły i przerzucić kilka(naście) stron Dziennika Anne Frank. Te dwie książki właśnie czytam, jednak na potrzeby akcji odkładam je i nie wiem czy po nie sięgne.

I tak szczerze mówiąć, jeśli uda mi się przeczytać te cztery książki to będę szczęśliwym człowiekiem. Potem przez resztę ferii jeszcze trochę poczytam i może jakoś zbierze mi się materiał na posty aż do maja. Matura nie wybiera, trzeba zacząć się uczyć. Ferie to tak naprawdę ostatnia szansa na dłuższe posiadówki nad książkami innymi niż podręczniki i repetytoria.

Pozdrawiam! :)


9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nic o czytelniczym maratonie :) Trzymam kciuki abyś wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w takim razie i miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam mnóstwo recenzenckich, dlatego będę czytać właśnie je i starać się jakoś dopasować do poszczególnych wyzwań :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku książka o Ameryce! Ze zdjęciami :) Takie cudeńko <3
    Z twórczością J.Lynn spotkałam się podczas lektury "Obsydianiu", który wielbię ( to jej pseudonim :)), także i na "Zaczekaj na mnie" i resztę przyjdzie czas ^^
    "Córka dymu i kości"- swego czasu miałam chęć ją przeczytać, ale negatywne opinie innych, skutecznie mnie do tego zniechęciły. A "Parabellum" jest podobno rewelacyjne. Także życzę Ci, żebyś sprostała zadaniu przeczytania tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę bardzo Parabellum :) I życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OO Parabellum. Właśnie czekam na przesyłkę z tą książką od wydawnictwa :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. "Busem przez świat. Ameryka za 8 dolarów" jest moim celem czytelniczym na marzec. :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).