Top 5 Wednesday: Oczekiwane premiery 2015


Hej i witam w pierwszym poście z cyklu Top 5 Wednesday. Ogarnęłam to gdzieś na BookTubie. Chodzi o to, by w kazdą środę dodawać post/filmik ze swoimi pięcioma ulubionymi książkami, czy też rzeczami związanymi z książkami na temat, który jest wyznaczony przez Lainey, dziewczynę z Goodreadas, która wymyśliła całą akcję. Jakby ktoś chciał dołączyć, to łapcie link do grupy na Goodreads!


Na pierwszą środę 2015 roku przypada temat ,,Oczekiwane pramiery 2015''. Niedawno pojawił się post ogólnie z tegorocznymi premierami, ale teraz mam za zadanie wybrać i uporządkować pięć z nich. 


5.Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman


W grudniu udało mi się przeczytać Zostań, jeśli kochasz i może nie była to super rewelacyjna lektura, to jednak złapała mnie za serce i wycisnęła kilka łez. Zakończenie sprawia, że aż pragnie się więcej Adama i Mii, chce się wiedzieć co było dalej, jak potoczyły się ich losy. I dlatego miejsce numer pięć trafia do kontynuacji, bo chcę więcej!





4.Will Grayson, Will Grayson John Green, David Levithan
willgrayson

Uwielbiam Greena, a o Levithanie słyszałam wiele dobrych rzeczy. Z zagranicznego booktuba wiem, że książka jest warta uwagi, więc z pewnością dam jej w tym roku szansę :)








3.These Broken Stars Amie Kaufman i Meagan Spooner
these broken stars

O tej pozycji dosłownie huczy cały zagraniczny booktube. W styczniu o ile się nie mylę wychodzi druga część tej serii/trylogii, a my mamy to szczęście, że Otwarte wykupiło prawa do tłumaczenia pierwszego tomu powieści. Dużo ludzi o niej gada i podobno jest świetna.






2.Eleanora i Park Rainbow Rowell
eleonora-i-park

Jeśli ktoś nie słyszał o pani Rainbow Rowell, to musi żyć na kosmosie. Chyba jeszcze nie spotkałam się z negatywną opinią o jej powieściach. Z tego co słyszałam, to będziemy mieli szansę poznać w tym roku aż trzy powieści tej pani w polskim przekładzie, a pierwszą z nich jest właśnie Eleanora i Park. Wielbiciele ya, cieszmy się!





1.Girl Online Zoe Sugg

To nie był dla mnie trudny wybór, bo kiedy dowiedziałam się, że książka Zoelli zostanie wydana w Polsce dosłownie skakałam z radości. Dosłownie. Kanał Zoe śledzę od bardzo, bardzo długiego czasu i uwielbiam ją, jest świetna. Dlatego nic dziwnego, że chcę przeczytać jej książkę. Nie dbam o cały ten szum z ghostwriterem, haters gonna hate.






I to już tyle na dziś. Mam nadzieję, że zarówno pomysł na cykl, jak i ten post Wam się podobał. Dajcie znać jaka jest wasza najbardziej wyczekiwana premiera książkowa tego roku :)

8 komentarzy:

  1. J najbardziej jestem ciekawa These Broken Stars" i oczywiście "Eleanora i Park" czytałam same dobre opinie i już nawet chciałam zabrać się za czytanie po angielsku - co w moim wydaniu byłoby zupełną katastrofą, ale na szczęście wydają książkę w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, co do tego roku, to czekam na drugi tom Shannon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiadomo już czy będą wydawać w Polsce? Też bym bardzo, bardzo chciała przeczytać kontynuację. No i druga część Red Rising miała wczoraj premierę za oceanem i też mam nadzieje, ze trafi na nasz rynek książkowy :)

      Usuń
  3. Podoba mi się idea tego posta! Czytałam o tym już u Ciebie i na goodreads także byłam, ale jednak wolę czytać takie posty, niż sama ograniczać się tylko do 5 książek :D
    Z tych wymienionych przez Ciebie najbardziej czekam na "These Broken Stars" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na "Wróć, jeśli pamiętasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, niestety żadna książka nie zdążyła mnie jeszcze zainteresować, ale pewnie po Twoich recenzjach zdanie będę miał całkiem odmienne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W styczniu ma się pojawić bardzo dużo książek które chciałabym mieć i przeczytać ;). Z tych co wymieniłaś interesuje mnie "Wróć, jeśli pamiętasz". Sama ostatnio umieszczałam post z zapowiedziami wydawniczymi na styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz pozycji 5., czekam na te same powieści. :) Zwłaszcza 2, 3 i 4 mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).