Top 5 Wednesday: Autorzy, których chciałabyś spotkać


I oto nadchodzi kolejna top piątka! Tytuł mówi wszystko, więc dodam tylko, że jeśeli ktoś chciałby dołączyć do zabawy, to tutaj znajdzie wszystkie potrzebne informacje :)



Jeśli śledzicie mojego bloga, to pewnie domyślacie się kto może się na niej znaleźć. I pewnie macie rację, bo jestem strasznie przewidywalna.

5. Pierce Brown

Pierce Brown. Bez dwóch zdań jeden z najprzystojniejszych pisarzy naszych czasów. A w dodatku szalenie miły i otwarty człowiek, którey wykreował jeden z najciekawszych światów o jakich miałam przyjemność czytać.

4. J.K. Rowling

Z niezastąpioną i jedyną w swoim rodzaju autorką serii powieści o młodym czarodzieju chciałby porozmawiać chyba każdy, kto ową serię czytał. O czym? Pewnie o dalszych losach jej bohaterów, a także o ich książkowych przygodach.

3. Mateusz Czarnecki

W połowie stawki umieściłam autora książki, która mimo swej małej objętości zabrała mnie w niezapomnianą podróż do Indii. Lubię rozmawiać z osobami, które dużo podróżują, gdyż sama chciałabym kiedyś zwiedzać obce lądy, odkrywać i przekonać się na własnej skórze o tym jak wspaniały jest świat. 

2. Jessie Burton

Na drugim miejscu Jessie Burton, czyli autorka mojej ukochanej Miniaturzystki. W swoim czasie oglądałam kilka wywiadów z tą panią i po prostu uwielbiam jej sposób opowiadania o swojej debiutanckiej powieści, o tym skąd czerpała inspirację i jak kreowała świat przedstawiony. Bardzo chętnie porozmawiałabym z autorką o jej planach na przyszłość, o podróżach, Amsterdamie i pomysłach na kolejną powieść.

1. John Green

Chyba dla nikogo nie jest niespodzianką to, że pan Zielony znalazł się u mnie na szczytowej pozycji. Jego książki motywują mnie do zmiany swojego życia na lepsze i już to jest wystarczającym powodem, żeby z nim porozmawiać i chociażby podziękować mu za te wszystkie emocje, śmiech i łzy, jakie towarzyszyły mi podczas lektury jego powieści.


A z którym autorem/ autorką Wy chcialibyście porozmawiać? :)


5 komentarzy:

  1. Jest tylu pisarzy, że nie wiem szczerze czy tylko do piątki bym się ograniczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych proponowanych przez Ciebie, żaden autor mnie nie interesuje na tyle, aby się z nim spotkać. Jednak tak jak napisała Adriana- tych ulubionych jest faktycznie za dużo :D Ale życzę Ci, żebyś spełniła te marzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię rowling, napisałą HP a potem nie potrafiła wymyślić nic innego. Pozostałe jej książki są słabe

    OdpowiedzUsuń
  4. John Green jak najbardziej :) Mam jeszcze kilku takich, którzy zajęli miejsce w moim sercu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkałabym się z J.K. Rowling - powód - za jej olbrzymią, głęboką wyobraźnię i świat który stworzyła w HP musi być ciekawą osobą, a poza tym z innymi 20-toma pisarkami romansów.
    Jak masz chęć i chwilkę to zajrzyj na książkowyromans.pl - to nie blog z recenzjami to o miłości i motywacji pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).