{Stosikowo #6 ~ 1/2015} Styczniowy stos-gigant!


Styczeń dobiega końca, a ja przychodzę do Was z kolejnym stosikiem! Ten miesiąc pod względem przybywania książek był zdecydowanie udany i oby takich więcej. Do mojej biblioteczki przybyło aż 20 książek. Możecie sobie to wyobrazić? 20 KSIĄŻEK! Sama jestem w szoku i nie mam pojęcia jakim sposobem uzbierało się ich aż tyle :) 



Tak oto prezentują się wszystkie książki, które zasiliły moje półki w tym miesiącu. Stos po lewej to książki, które kupiłam/wymieniłam, a ten po prawej to egzemplarze od wydawnictw lub autorów. Pomiędzy dwa magazyny od Colorful Media i zdałam sobie sprawę, że pokazywałam je w stosiku grudniowym. Z rozpędu wylądowały i w tym. Ups!



Na początku przyjrzymy się książkom, które kupiłam lub wymieniłam. Tak się złożyło, że w tym miesiącu zaliczyłam swoją pierwszą wymianę przez portal LubimyCzytać. Jej owoc możecie oglądać na samej górze, jest to książka Mój własny diabeł, pierwszy tom przygód Felixa Castora. O książce dowiedziałam się będąc na fali Supernatural i brzmi jak coś ciekawego. Poszukuję także pozostałych tomów z tej serii, więc jeśli owe posiadacie i chcecie wymienić, to dajcie mi znać! Pozostałe książki pochodzą z mojego zamówienia jakie złożyłam w Sylwestra na bonito.pl. Tak odbiegając od tematu, to polecam gorąco tą księgarnię! O Cyrku nocy słyszałam dużo na zagranicznym booktubie, a ponieważ był bardzo tani nie mogłam się oprzeć i kupiłam go. Miasto kości chciałam przeczytać już kilka lat temu, ale ponieważ książki nie było w bibliotece, porzuciłam ten zamiar. Teraz będę mogła wreszcie ją przeczytać. Zaginioną dziewczynę bardzo chciałam mieć. Wahałam się tylko pomiędzy okładkami, ale ostatecznie padło na wersję nie-filmową, choć Dominika polecała mi filmową. Przepraszam, zrobiłam na przekór ;) Cinder, czyli tom pierwszy Sagi Księżycowej chcę przeczytać od jakiegoś czasu. Każdy poleca, więc wzięłam. No i na samym dole Trylogia czasu. Nie mam pojęcia o czym, ale podobno świetna :)




Przechodząc do stosu recenzenckiego. Na samej górze leżą dwa egzemplarze książki W butach Valerii od wydawnictwa Literackiego - wersja promocyjna i finalna. Książka przeczytana, recenzja już niedługo. No i jakby ktoś chciał przeczytać, to bardzo chętnie wymienię egzemplarz promocyjny, wystarczy napisać :) Następnie dwie książki od wydawnictwa Amber: Zaczekaj na mnie i Córka dymu i kości. Niżej tom pierwszy i drugi serii Parabellum, od wydawnictwa Erica. Od portalu Sztukater, z którym niedawno udało mi się nawiązać współpracę otrzymałam Dziennik Anne Frank. Ametystę i Brendę, czyli dwa pierwsze tomy serii 7 wymiar otrzymałam od autorki, tak samo jak książkę Niewolnicy snów. No i na samym dole kolejne owoce współpracy z wydawnictwem SQN: Busem przez świat. Ameryka za 8 dolarów, oraz Sons of Anarchy.


A jak prezentują się Wasze styczniowe stosy? Dużo książek udało Wam się zdobyć? :)

12 komentarzy:

  1. Jakie piękne stoisko! Kilka książek z chęcią i ja bym przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Ile książek! U mnie jest tego nieco mniej.. W takim razie życzę udanej lektury ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję stosiku, a raczej stosu !:)

    Książki prezentowane przez Ciebie po lewej stronie mam wszystkie. Jestem bardzo za to ciekwawa powieści ,, Ameryka za 8 dolarów". U mnie jest ich trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny stos :) sporo tego uzbierałaś, ja staram sie nie szaleć, bo mam coraz mniej miejsca na półkach :(
    PS. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ładnie się to prezentuje. Ja też w tym miesiącu nieco zaszalałam i m.in. zakupiłam, podobnie jak Ty, Cyrk nocy i Zaginioną dziewczynę.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stosiki ;) 20 nowych książek to naprawdę niezły wynik! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale Ci zazdroszczę. Jakie piękne stosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu mam zamiar przeczytać Trylogię czasu i Parabellum, ale nie robię tego przez... brak czasu. I natłok innych książek oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW .! Piękny i imponujący stosik :) U mnie jest on trochę mniejszy.
    Życzę dużo czasu na czytanie.!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo piękne stosiska - rzeczywiście sporo nowości do Ciebie wpadło. ;3 Podkradłabym "Parabellum", którego jestem strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).