Podsumowanie grudnia

Źródło
Można powiedzieć, że rok 2014 odszedł do historii, choć jeszcze wczoraj był nam tak bliski. To była dla mnie zdecydowanie dobry rok. Skończyłam osiemnaście lat, udało mi się pojechać do Grecji, no i oczywiście założyłam bloga, który już za dwa (!) dni będzie obchodził pół roku działania.Zaczęłam także znacznie powiększać swoją pokojową biblioteczkę. Ale dzisiaj podsumuję miniony miesiąc. Na podsumowanie mojej dotychczasowej działalności na blogu zapraszam w sobotę :)


~Liczba przeczytanych książek: 12
  • Endgame: Wezwanie James Frey
  • Niemoralna gra Jolanta Kosowska
  • Z parasolem przez Irlandię Tsanko Ivanov
  • (Nie) Mam się w co ubrać Charlize Mystery
  • List do Krzysztofa Stanisław Turowski
  • Miniaturzystka Jessie Burton
  • Jeśli zostanę Gayle Forman
  • Czas nie czeka na nikogo Aleksandra Przygoda
  • Siedem prób Vikas Swarup
  • W śnieżną noc Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle
  • Powiedz tylko słowo Aniela Mencel
  • Wieża Ahsan Ridha Hassan
~Łącznie przeczytanych stron: 3 527
  co daje około 114 stron dziennie.

~Najlepsza książka: Miniaturzystka Jessie Burton

~Najgorsza ksiażka: Powiedz tylko słowo Aniela Mencel

~Bilans bloga: 


  • liczba wyświetleń od poczatku bloga: 13 266
  • liczba komentarzy od początku bloga: 447





~Co poza tym działo się w grudniu?
Były oczywiście moje najukochańsze święta! Dużo wolnego = dużo przeczytanych książek. Wynik w tym miesiącu mam niezły, chociaż spodziewałam się odrobinę lepszego.Udało mi się nawiązać nową współpracę z wydawnictwem Amber, z czego bardzo się cieszę. W mojej szkole organizowany był konkurs na najpiękniejsze przysłowie o książkach lub bibliotece i wygrałam! Jeej! Książki nie dostałam, ale za to mam bardzo ładny świecznik, co też nie jest złe. I mogę powiedzieć, że nareszcie jestem zadowolona z tego jak toczy się moje życie. Tak po prostu. I jestem mega optymistycznie nastawiona na Nowy Rok!



7 komentarzy:

  1. Ładny stosik :)
    W nowym roku życzę cudowności i błogosławieństwa.
    Nieśmiało zapraszam do siebie, będzie mi miło, bo dopiero raczkuję :)
    http://odkrywajacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku! :) Czytałam tylko "Jeśli zostanę" i ta króciutka książka jest zdecydowanie warta uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :o TYLE KSIĄŻEK w jeden miesiąc?! Wow!! I w tym gruba Miniaturzystka :) <3 Cudne te wszystkie tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity wynik, gratuluje! :) No i życzę oczywiście jeszcze lepszych wyników w 2015!
    + świetna piosenka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, gratuluję! Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2015 roku, spełnienia marzeń, optymizmu i samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyś w styczniu przeczytała jeszcze więcej książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego... Gratuluję tak dobrych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).